Friday 26 April 2013

SALAATTI ADDIKTOOITUNUT

12221113234
Taas tulee ilmi yks mun ''paheista'' nimittäin salaatit.  Mun nykyinen lempiruoka, voih voisin syödä salaatteja kokoajan hehe... Tässäpä pari kuvaa tän päiväsestä annoksesta, joka sisälsi kanaa, jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua ja banaania.
Ihan tajuttoman hyvää on mun mielestä jos salaatteihin mukaan lisää jotain makeampaa, tässä tapauksessa banaania. Myös kaikki pähkinät ja muut hedelmät antaa kivasti lisämakua. Olipas melko yksitoikkoinen postaus, mutta menkööt tämän kerran. Koko viikkona en oo saanut oikeen ketään kuvailemaan asujakaan kun tuntuu että kaikilla on ollut jotain, nyt täällä istuskelen yksinään kotona ja ehkä hieman harmittaa ettei tullut ostettua sitä JB:n lippua.. No onneks en oo yksin tän ongelman kanssa..! Tänään kävin muuten tekemässä muutamia pikku ostoksia keskustassa, Instagramista löytää vähän sneek peakia! Postausta sitten niistä myöhemmin.
-Kira
ps. löytyykö muita salaatti intoilijoita, mitkäs on teijän lemppari salaatteja?

25 comments:

  1. Ei vitsi, sulla on ihan tajuttoman ihana blogi, saat kyllä uuden lukijan musta. C: <3 Oot ihan hurjan nätti ja tykkään sun tyylistä ihan mielettömästi! :)

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon ihanan piristävä kommentti! :--)<3

      Delete
  2. Tosi hyvän näköstä salaattia! :) En oo ennen aatellutkaan että banaaniakin voi heittää sekaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu kannattaa testailla, ite tykkään hirveesti! :-D

      Delete
  3. Hei mikä onkaan sun instagran :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mut löytää nimellä kiranastasia :)))))

      Delete
  4. naamapalmu ku kaikku bloggaajat elää nykyää muka niin terveellistä elämää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha en oo kieltänyt etten herkkujakin popsisi ;)

      Delete
  5. salaatit on kyl tosi hyviä, itekki tykkään niistä mut ei tuu vaa koskaa tehtyy :Dd

    ReplyDelete
  6. Voi että oon kans niin rakastunu salaatteihin! Tän hetkinen suuri rakkauden kohde on avokadon ja katkarapujen yhdistelmä! aah nam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi tota avokadoo pitää testailla!! :-D

      Delete
  7. Oon kans kauhee salaattifriikki! Lemppareita on kyllä ehdottomasti kanasalaatti ja kalasalaatti, vaikka normi päivinä teenkin vaan jotain ihan tavallista johon löytyy aineet :) En oo laittanu ikinä banaania, mutta omenakin maistuu niin hyvältä salaatis niin pitää totakin kokeilla :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo kalasalaatti!! naminami :-DDD joo kokeile ihmeessä! ;-)

      Delete
  8. hih salaatit on ihan parhautta ja lohisalaatti on maailman parasta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mäkin tykkään lohiasalaatista :)

      Delete
  9. Toimiiko banaani hyvin kanan kans? vaikuttaa mielenkiintoselta :-)

    werablee.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kannattaa maistaa, jokaisella tietysti makunsa mutta mä tykkään hirveesti :)

      Delete
  10. Toi salaatti näyttää tosi hyvältä ja täällä toinen jota harmittaa ettei tullu ostettua lippua jb:n keikalle (en mä mikää fani oo mutta kokemuksena keikka ois voinu olla aika siisti) :---)

    ReplyDelete
  11. Olisin ihan addiktoitunut salaatteihin jos meidän jääkaapista edes löytyis niitä tarvikkeita... Ja mulla harvoin on mitään ylimäärästä rahaa lähtee ostaan niitä :(

    Mut mun lemppari on ehdottomasti kanasalaatti! <3 Haluun sitä just nyt...

    Ja hei ei sitä JB:tä tarvi murehtia, kun ajattelee sen kannalta että kuinka paljon turhaa riehumista siellä keikalla oli ja sitä fanittaa tyyliin kaikki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo mulla oli ihan sama ongelma aluks, onneks nyn äitikin tykästyi salaatteihin joten mun ei tarvitse omlla rahoilla ostaa aineita 😊

      Delete
  12. oh ihanan näköstä salaattia ♥ mä kans söisin vaikka joka päivä salaattia!

    ReplyDelete