Thursday 9 May 2013

COLLAGE

BLOGIIN! Tässä pienen ajan sisällä oon mm.Syönyt herkullisia ruokiaKäynyt lenkilläFiilistellyt kevättä ja tulevaa kesääKäynyt salillaOllut laiska kuvaamaanStressannut kokeistaAlottanut rullaluistelu kaudenMaannut vihreellä nurmikolla Tehnyt äikän lopputyötä♥Kattonut suomen pelejä♥ Käynyt kattomassa Oblivionin! 

//Tossa koottuna vähän tän viikon tekemisiä. Mun piti tehdä tästä oikeen iso sekakuva postaus ja lisätä myös puhelin kuvia mukaan, mutta kun tällänen tekniikan ihmelapsi oon niin onnistuin jollain ihme tavalla poistaan puhelimesta kaikki sovellukset, kuvat, numerot... ihanaa........ 
-Kira

10 comments:

  1. millä oot muokannu noi mustavalkoset kuvat? mis oot esim. sinä ja sun kaverit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon muokannu ipiccyllä, sellai et laitoin kaks kuvaa päällekkäin :)

      Delete
  2. Mistä toi nahkatakki on?? :)

    ReplyDelete
  3. Toi nahkatakki on vaan niiiin ihana :-)

    ReplyDelete
  4. tosi kivat noi mustavalkoset muokatut kuvat!:-)

    ReplyDelete
  5. heii, sullahan oli ainakin joskus semmonen musta everestin tuulitakki (näky vanhoissa postauksissa), niin muistatko mikä sen mallin nimi on tai mistä ostit sen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo on mulla! mallin nimee en valitettavasti muista :( mutta se on viime syksynä ostettu stadiumista!! :-))

      Delete