Sunday 26 October 2014

NAKED TRUTH

Pitkään mua on ihan itseäni kiinnostanut ottaa sellainen napsaisu, jossa oon meikannut vain puolet kasvoista ja laittanut vain puolet hiuksista. Tänään sain inspiraation vihdoin ton idiksen toteuttaa ja tässä onkin lopputulos. Aika iso ero, eikö? 
Vissiin alkuperäinen idea Naked Truthista pyöri tosi monissa blogeissa haasteen muodossa muistaakseni pari vuotta sitten. Itse en tätä kuitenkaan ikinä toteuttanut, enkä sillon tainnut niin paljon meikatakaan kuin nykyään. Muistan kuitenkin aina silloin tällöin kun bloggaajat tälläisiä tekee, niitä on tosi kiva katsoa ja lukea. Tällöin oikeesti näkee minkänäköinen ihminen siellä ruudun takana kirjoittelee. Jotkut teistä on myös aika ajoin pyydelleet meikitöntä kuvaa ja tässä sitä nyt olisi, vielä ehkä paremminkin havainnollistaen. Lisäksi laitoin after kuvaan kontrastia ja valoisuutta, jolloin lopputulos näkyy ehkä vieläkin paremmin. Mua oikeen itseäkin nauratti näitä kuvia muokatessa,  kuinka esim mun silmä näyttää paljon isommalta kuin meikittömässä kuvassa.. hah!

NAKED TRUTH

- Mutta toivottavasti tykkäsitte postauksesta, siitä taitaakin olla ikuisuus kun viimeksi meikkaamisesta oon kirjoitellut!

-Kira

17 comments:

  1. Tämä oli tosi kiva postaus, pitää itsekin joskus toteuttaa :) Kerran mietin tämmöistä postausta ja aamulla aloin meikkaamaan. Puolessa välissä meikkiä tajusin, että olen normaalisti meikannut myös jo toista puolta kasvoista :D Sitten se idea jäikin postauksesta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa kannattaa tehdä, tätä oli kiva toteuttaa! :)))

      Delete
    2. ps. linkkaa mulle ehdottomasti lopputulos!;--))

      Delete
  2. Tämän inspiroimana, saiskos sulta tutoriaalia tähän meikkiin? :) olet kaunis, meikillä ja ilman!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pitkään oon jo suunnitellut videolla jotain meikkitutoriaalia, kunhan vaan keksisin ensiksi jonkun kivan aiheen.. :-DD

      Delete
  3. Voi tällaset postaukset on mielettömän kivoja! :)

    ReplyDelete
  4. Oot tosi kaunis ilman meikkiäkin, vau! :)

    ReplyDelete
  5. IHAN LOISTAVA POSTAUS! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia paljon, kiva jos tykkäsit!! ;-)

      Delete
  6. Ihana postaus! :) voisin toteuttaa itsekkin

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! <3 Toteuta ihmeessä ja linkkaa lopputulos mullekin! :)))

      Delete
  7. Ihana postaus!! :) Vitsit oot kaunis myös ilman meikkiä, mutta toi sun meikki on kyllä tajuttoman upea! Varsinkin toi silmämeikki! <3 Jos siis jaksat joskus tehä postauksen, että kuinka teet sun meikin, niin olis ihan huippu kiva juttu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua, kiitos paljon!! <3 Hah, kaippa mun pitäis jonkinlainen tutoriaali tehdä! ;)

      Delete
  8. miten oot laittanut sun hiukset tossa after kuvassa?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suoristin ja kiharsin uudelleen :-DDsit kampasin sellasiks laineiks :)

      Delete