Saturday 10 January 2015

MEKKOSÄÄ VUODEN YMPÄRI?


REDD4RED3REDD7 RED1

JACKET / CRISTELLE&CO
BAG / 2NDHAND
DRESS / H&M
SUNGLASSES / BIKBOK
SHOES / ADIDAS

Hahaa, oon kyllä aivan mekkohullu ihminen. Monet kauhistelee kun talsin mekolla ja sukkahousuilla koko talven..
Arki on pyörähtänyt käytiin juurikin toivomallani tavalla, paljon tekemistä on nimitäin tullut. Illat on kulunut salilla, enkä En oo ehkä vielä tajunnut, kuinka paljon tämä jakso mulle tulee hommia teettämään, wanhatkin lähestyy uhkaavasti.
Suunnitelmissa on tänään vähän levähtää ja viettää tyttöjen iltaa Veran kanssa, pitkästä aikaa. Kohta suunta kaupaan ostelemaan iso kasa hedelmiä, mun ilta meinaan jatkuu herkkujen sekä Audrey Hepburn-leffojen kera.

-Kira

16 comments:

  1. Oot ihan Kenza Zouitenin näkönen!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin onkin!!!!! En oo koskaan ennen tajunnut

      Delete
    2. Apua, kiitos paljon..! :-D nää Kenza kommentit saa kyllä aina hymyn huulille!! :D

      Delete
  2. oh tykkään sun blogista tosi paljon!! :) onko sulla koskaan ongelmaa siinä että kuvat näyttää huonolaatusilta blogissa vaikka esim. kamerassa ja koneellakin näyttää ihan hyvältä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitoksia paljon! <3 Hmm.. no onhan kameran näyttö paljon pienempi, että kyllä siina kuvat näyttää tosi hyviltä. Muokkaan kuviani kuitenkin aika paljon, joten se laatu muuttuu muokatessa tosi paljon kirkkaamaksi ja sopivammaks blogiin. Lisäksi lataan kaikki kuvat flickr:in kautta, jolloin laatu ei kärsi niin paljon. Että mä oon ainakin ihan tyytyväinen näihin kuvien laatuun! :) Kannattaa kuitenkin tsekata esim.et millaset asetukset sulla on kamerassa, kuinka isoja kuvien koot on yms..! :) Riippuu myös tosi paljon millä asetuksilla otat kuvat, mä kuvaan pelkällä manuaalilla (M) ja omasta mielestäni sillä saa kyllä napsastua parhaat kuvat! :)

      Delete
  3. Oi ihania kuvia! Vois itekin yrittää totuttautua mekkoihin, meinaan ne on niin kivan näkösiä. Liian usein tulee kaapista napattua ihan perusmustat farkut. Ehkä mä vielä joskus opin...xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yritä ihmeessä, mä oon aina ollut ihan mekkohullu! :-D

      Delete
  4. Oot nii upee! Käyn kyllä ettii ton mekon H&M:ltä, tollaset harmaanmaleeratut jutut on mun suosikkeja!:D

    sofiaelizabetha.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Onpas kivoja kuvia :) Mä en vois kuvitellakaan jättäväni mekkoja talveksi pois, vaan ihan hyvin oon pärjäillyt sukkahousuissa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo! I feel you :-D kyllä siitä kylmästä voi sen verran kärsiä.. ;-D

      Delete
  6. oi kun ihanat kuvat! ♥ ite oon kyllä ihan samanlainen kun kävelen tuolla 15 asteen pakkasessakin sukkiksissa ja mekossa, monet kieltämättä kauhistelee sitä :'D

    ReplyDelete
  7. Kyllä mekko näyttää hyvältä ohuiden sukkahousujen kanssa. Mutta ei se paljon huonommalta näytä, jos noiden ohuiden alla olisi toiset ihonväriset vähän paksummat sukkahousut. Tai sitten yhdet ihan reilut peittävät=lämpöiset sukkahousut.

    ReplyDelete