Tuesday 16 April 2013

BLUE SKIRT

 12
 Hame-Zara// Paita-Monki// Laukku-Zara// Vyö-H&M
Voi että kun rakastan salin jälkeistä fiilistä, on niin pirtee olo! Saavuin juuri kotiin salilta, kävin Liljan ja Sandran kanssa Step ja Shape tunneilla. Käytiin Liljan kanssa napsimassa muutamat asukuvat, mä oon jotenkin täysin hullaantunut hameisiin ja oonkin jo kuluttanut varmaan monia tunteja katsellen kaikkia ihania hameita kesää varten netistä. Ehdottomalla mus have listalla on sellanen takaliehukehame(?) ja kukkahame! Eikun vaan kesää odotellessa..
Houkuttelevan näkösenä mua odottelee tossa vieressä nyt kanasalaatti ja kohta alkaakin jo Holmes NY johon oon ihan koukussa.
Hyvää viikonjatkoa!
-Kira

10 comments:

  1. tosi ihana asu!♥ osaisimpa mää itekki käyttää hameita, ku tuntuu et ne näyttää mun päällä niiin tyhmältä, mut sulle passaa kyl tosi hyvin hameet! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥kiitos paljon, äh noin mäkin ajattelin ennen, mutta kyllä sullekkin varmasti hameet sopii ;)

      Delete
  2. Ihana hame, sopii sulle tosi hyvin ! (:
    secret-things-anna.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. niitä takaliehukehameita kutsutaan nimellä hi-low (: ihana asu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos!:) Okei pitääpä muistaa toi ;)

      Delete
  4. Niitä "takatukka" hameita kutsutaan myös nimellä Mullet skirt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu okei, haha en tiiä yhtään näitä ''muoti'' sanoja... :DDD

      Delete