Friday 19 April 2013

GOOD MORNIN'

 k3k2k5k1
Jakku-H&M//Neule-Cubus//Housut-BikBok//Laukku-Zara//Huivi-H&M


Vaikka rakastankin aamuja yli kaiken, tän aamun herätys ei kyllä ollut niinkään ihana. Kerrankin aattelin että tänään nukun oooikeen pitkään, mutta ei. Tottakai Titon(mun pikku riiviö koira) piti tulla vinkumaan ja uikkaamaan korvan juureen. Kuitenkin onhan se kiva herätä välillä aikasinkin viikonloppuna, jotta kerkeen tekeen paljon juttuja heti aamusta.
Eilen napsittiin Liljan kanssa muutamat asukuvat illalla, joten kuvissa esiintyvä asu on siis eiliseltä! Ollaan muuten tyttöjen kanssa alettu kattomaan Harry Pottereita uudestaan, voih ne vaan on jotain niiiiiiin rakkautta! Nyt jatkan lauantai aamun viettoa hyvän aamupalan ja Kohteen kera!
-Kira

P.S jeeee sain vihdoin aikaseks tehtyä Instagramin.. haha oon vähän jäljessä. Mutta kuitenkin mua voi nyt siis seurailla nimellä: kiranastasia
K1111

21 comments:

  1. Potterit on jotain niin parasta kyllä! Ne oli käytännössä koko mun lapsuus oikeesti :D Tulee aina kauheen nostalginen fiilis ku kattoo tai lukee uudestaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep ihan sama mulla!! Muistan ku joskus pienenä petyinkin ku en saanut tylypahkaan kirjettä XD

      Delete
  2. mäki oon vähän jäljessä tässä hommassa, mäki voisin hommaa tommosen! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe hyvä me! :-D Juu toi on tosiaan ihan kätevä :)

      Delete
  3. Tosi kiva blogi! Hienoja kuvia ja oit niin nätti! :)

    Http://noora-susanna.blogspot.fi/?m=1 käythän kattoo mun

    ReplyDelete
  4. Ihania kuvia! Ja tosi kiva toi asu :)

    ReplyDelete
  5. olin eka sillee hassu nimi kira nasta asia ... sitten tajusin että tarkotus oli varmaan kira anastasia.. hahah :-DDDD mut jes siistii et teit instagramin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahahha voi ei ihana en oo ikinä tajunnu tota tollai ;-DDDD vähän nauroin tälle :DDDD

      Delete
  6. Ihanii noi kuvat!:)

    ReplyDelete
  7. pitääki alkaa seuraa sua instassa! :-)

    ReplyDelete
  8. oot mielettömän kaunis! :)♥

    ReplyDelete
  9. Ihana toi kuppi :DD
    secret-things-anna.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooo mäkin tykkään ihan sairaan paljon siitä :))

      Delete
  10. mistä toi kupponen ja lautanen? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on ostettu montamonta vuotta sitten jostain sisustusliikkeestä täältä tampereelta :-)

      Delete