Tuesday 23 April 2013

GOOD FEELING

11112222
Nyt on kyllä loistavat fiilikset! Mulla oli tänään vihdoin kaikkien mutkien jälkeen se viulun 3/3 tutkinto, mistä täällä aikasemminkin oon jotain maininnut. Sain tosi hyvää palautetta ja on aivan ihana olo kun sain sen pois alta! Nyt aijon haudata viulun jonnekkin kaapin päälle pölyttymään..  Niin siis tähänhän loppui tää mun ''viulu ura''. Tosi outoo lopettaa joku pitkäkestoinen harrastus, mutta toisaalta ihanan rentouttavaa, koska viulunsoitto ei todellakaan ollut se ''mun juttu''.
Koulussa en tänään ollut, joten oon vähän tehnyt sitä sun tätä. Pyörin keskustassa ja etsin kaikkia ihania kesävaatteita, must have lista senkuin kasvoi. Pitääpä mennä viikonloppuna kunnolla kokeilemaan eri vaatteita, jos saisinkin kotiutettua joitanin uutukaisia. Nyt jatkuu mun ilta jonkun hyvän sarjan parissa, sekä hyvää ruokaa syöden!
-Kira

21 comments:

  1. Sulle sopii tosi hyvin toi hattu :-) ihana!

    ReplyDelete
  2. Eikää mulle tuli hirvee nälkä!!

    ReplyDelete
  3. Eikä vähän huippua että sait sen suoritettua!! Ja ihania kuvia:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jooo niimpä finally! :-DD ja kiitti paljon :))

      Delete
  4. mikset ollu koulus mut kuitenki kaupungilla yms eli et varmaan kipee ollut :) ? jäi vaa häiritseee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon anonut tän päivän vapaaks koulusta, ihan just ton tutkinnon takia! :)

      Delete
  5. Jee ei viulua!!!!!!! Oon niin ylpee susta:)))<33333

    ReplyDelete
  6. huippua et nyt se tutkinto on ohi! :) kauniiita kuvia!♥

    ReplyDelete
  7. Arvostellaanko teillä se tutkinto jossain asteikolla? Että saako siitä numeron?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu arvostellaan taulukolla, saan ne arvostelut postitse joten en tiiä sitä numeroa sen tarkemmin kuin että se oli kiitettävä :)

      Delete
  8. Itekin kävin helsingissä ja löysin vaikka mitä ihanaa! Oon muutaman kerran käynyt siellä ja antanut itselleni ''luvan'' ostaa vaatteita ja olen tullut tyhjin käsin pois. Nyt kun en voi tai viitsi tai halua tuhlata rahaa niin oisin voinut kotiuttaa kaiken sieltä. Menee valmistujaisiin niin paljon rahaa ja olen myös lähdössä ruotsiin.. (lakki, lupamaksu, mekko, kengät, koru jne... noihin menee varmaan pari sataa, mutta onneks vanhemmat maksaa osan =) olet kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mulla on toi aivan sama, aina kun on rahaa ei tunnu löytävän mitään! :-DD Haha kiitos ja vitsit mäkin haluaisin ruotsiin!! :-)

      Delete
  9. Toi hattu pukee sua niin kivasti :-)

    ReplyDelete
  10. Hei onnittelut kolmekauttakolmosesta! Tuntuu varmaan tosi helpottavalta nyt :). Ite lopetin kans viime kevääseen 8 vuotta kestäneen pianonsoiton, ku ei siihen ollut motivaatiota. Onneks se taito ei ihan heti katoa jos jossain vaihees haluaa taas soitella jotain :). Oot muuten tosi kaunis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, juu todellakin on ihanan helopottavaa! :-)

      Delete