Friday 12 April 2013

KUULUMISIA

1324
 Paita-Zara// Hame-Ginatricot// Kengät-Skopunkten// Laukku-2nd hand

Jee elossa ollaan vielä! Selvisin siis koeviikosta mistä niin paljon panikoinkin viimeviikolla. Tää oli kyllä kuitenkin tosi kiva viikko koulussa, musta ainakin tuntui että kaikki muutin mun luokalta oli niin väsyneitä että saatiin kyllä nauraa ihan vatsanpohjasta koko viikko. Kaikki kokeetkin tuntu menevät ihan hyvin, lukuun ottamatta saksan valtakunnallista jonka jätin suunnilleen tyhjäksi..
 Oon koko viikon aikana vain muutamat postaukset kerennyt lukea, joten nyt mua odotteleekin hirmunen lista ihania blogeja luettavana. Äskön tulin just puoli kuolleena salilta, ihanaa kun pienen tauon jälkeen pääsee taas treenaamaan! Vielä tohon kouluun palaten, tänään alkoi viimenen jakso peruskouluta !!
-Kira
ps. Kiitos kaikille viimepostaukseen tsemppiä antavista kommenteista, ootte ihania! ❤

11 comments:

  1. Katonko väärin, vai onko toi sun tpaita niinku lyhythihainen neule? Tosi söpö! :)

    belovely-matilda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo et katso väärin, lyhythihainen on :-D

      Delete
  2. Toi neule on ihan superkiva! :))

    ReplyDelete
  3. mä kauhulla oottelen kanssa sitä saksan valtakunnallista... ! :D sulla on tosi kiva blogi ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sulla menee varmasti ihan hyvin, mä kun oon ihan toivoton saksan opiskelija hyvä kun nimeni osaan kertoo.. :D

      Delete
  4. Ihana asu, ihana sinä! :)

    ReplyDelete
  5. Voit sä joskus vinkkailla mitä blogeja sä luet ? :) Tosi kivoja kuvia! <3

    ReplyDelete
  6. Tosi söpö asu! <3 Oot todella kaunis! (:

    ReplyDelete
  7. Ihania nää sun asut aina! (:
    jr-myownwayofmylife.blogspot.fi

    ReplyDelete