Friday 5 April 2013

SHORTS FROM SHEINSIDE.COM

2714 Okei moi vaan täällä kirjottelee yks niin hermoromahduksen partaalla oleva, että ei mitään rajaa... Eihän tää kuitenkaan mitään ole kun lukioon vertaa, mutta mun ens viikko näyttää tältä : Maanantaina englannin esitelmä, tiistaina fysiikankoe, keskiviikkona saksan valtakunnallinen ja suullinenkoe, torstaina historiankoe ja perjantaina matikankoe. Kaiken lisäks mulla on parin viikon päästä viulun 3/3 tutkinto, joten soittaakkin pitäisi joka päivä.. Nyt on oikeesti sellanen fiilis että en todellakaan tiedä mistä edes alottaisin lukemaan.. Varsinkin kun omistaa tälläsen epälukupään johon ei jää mitään mieleen..

Tää nyt ei ollut varsinainen aihe vaaaaan ihanat uudet shortsit Sheinsidelta. Oon kauan kattellut Sheinsiden vaatteita ja ne on tositosi kivoja, voisin listata ties kuinka monta ihanaa asua sieltä!! Nämä kyseiset shortsit sain siis yhteistyön kautta. Tänään postiluukusta tipahti ja arvatkaa vaan kuinka paljon ootan kesää että näitä

WWW.SHEINSIDE.COM
-Kira

28 comments:

  1. näyttää pienilt hyvä ettei nappi lennä, mikä koko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo näyttää miltä näyttää.. pienet noi ei kuitenkaan ole, ajattelin itseasiassa pienentää tota vyötäröä koska se on liian iso.. :DDDD

      Delete
  2. voi että kuulostaa ärsyttävältä toi viikko! ihan hirveesti tsemppiä sulle luku-urakkaan ja tohon viikkoon ! :) ja ihanat shortsit! ♥

    ReplyDelete
  3. Oii ihanat noi shortsit! :)

    ReplyDelete
  4. Ihanat shortsit (: Tsemppiä koulun kans, ite oon lukion ekalla ja mulla tulee olemaan ihan hirveetä koko ens jakso.. mutta aatellaan että kohta on jo kesä !

    secret-things-anna.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeps, mäkin tykkään! Joo kiitos paljon, tsempit myös sulle! Toi on kyllä ihana lohduttavaa ajatella noin :-)

      Delete
  5. Oi upeet shortsit ! Millä oot tehny ton bannerin ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah jep! :-) Tein sen photoscapella :)

      Delete
  6. Moi Kira! Mä mietin et sähän tilasit sen hapsulaukun sieltä Chicnovalta, niin kauanko sulla kesti että se tuli? Ja tuliko se itessään postilaatikkoon vai pitikö hakee postista?
    Jaaaa vielä sitäkin, et kun sä kysyt yhteistyötä muualta kuin suomesta, niinku just esimerkiks tuolta Sheinsidelta, niin kirjotatko sä niille englanniks vai? Oon kans ite kauan meinannu ehdotella jonkulaista yhteistyötä Sheinsidelle, mut haha tuskin mä mun englannin kielellä onnistuisin. :-D

    Sä oot Kira aivan ihana persoona, vaikutat tosi aidolta ja mukavalta ihmiseltä! Tykkään sun blogista superpaljon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. muistaakseni siinä meni vähän yli kaks viikkoa ja itekkin ihmettelin että mikä kestää! Mutta postilaatikkoon se vihdoin tipahti! :-) Ja juu kirjotan englanniksi, mut hei sulta kyllä luonnistuu varmasti paljon paremmin englanti kun multa, oon ihan tönkkö kirjottaan englantia! ;D
      Voi ei ihana kommentti, kiitos paljon täsmälleen samat asiat voin sustakin sanoa! Kuulut just niihin mun lempibloggaajiin joiden postauksia oikeesti ootan! Toivottavasti hapsulaukku löytää perille sullekkin! ;-D ♥

      Delete
  7. Tiedän ton tunteen kun 3/3-tutkinto lähestyy...:D Hyvin se menee kunhan et pilaa soittoa jännittämisellä!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä! Pitäis vaan osata nauttia siitä, mut oon vaan jotenkin aina hirvee stressaan ja jännittään kaikesta... :(

      Delete
  8. Aivan ihanat shortsit oot löytäny! :)

    ReplyDelete
  9. Tsemppii koulun kanssa, toivottavasti menee hyvin noi kaikki kokeet sun muut & noi shortsit on yli ihanat!

    http://juliasipila.blogspot.se/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Toivotaan että menee hyvin :))

      Delete
  10. tosi upeet noi shortsit!:)
    sekä tsemppiä ton viikon kanssa:o ota ihan rauhassa ja luet jokaiseen kokeeseen yksitellen. voisit vaikka ajatella sillain, että "se on vaan yks koeviikko, kyl mä osaan" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon, jep tollai pitäiskin ajatella..haha pitäis opetella elää ihan päivä kerrallaan.. :--)

      Delete
  11. Ihanat shortsit!! <3 mäki haluun!:D t:Reeta

    ReplyDelete
  12. Oi aivan unelma shortsit! Ja tsemppiä tälle viikolle! :)

    ReplyDelete