Tuesday 2 April 2013

VAATEKRIISI

 3125
Pipo-Ginatricot//Laukku-Chicnova/ / Takki-DIY// Housut-Sisters Point// Paita-Ginatricot
Mikä voikaan olla kauheampaa kuin lomalta palaaminen arkeen..? Koulussa meinas väkisin painua silmäluolet kiinni, ehkä mun pitäisi koittaa aikastaa nukkumaan menoa niin jaksaisi edes vähän keskittyä. Vielä kun meillä on vasta tulossa nää pahimmat koeviikot. Mulla olis hirveesti tehtävää, mutta liian vähän aikaa.. Onneks on tää blogi johon voin ''tekosyynä'' läksyjen siasta.
Niin kun otsikosta voi päätelläkkin kärsin hirveestä vaatepulasta tai ehkä se on vaan mun päänsisäistä, mutta oon ihan kyllästynyt jokaikiseen vaatteeseen mun kaapissa.. Haha huomasin muuten vasta tosta kuvasta, että taitaa olla aika hankkia uudet conssit!!
 Sanokaa etten oo näiden ongelmien kanssa yksin.. Onko siellä ketään vaatepulasta kärsivää tai kouluun kyllästynyttä?
-Kira

32 comments:

  1. Et oo yksin! Kärsin suunnatonta housu- ja laukkupulaa!

    http://lightlline.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mulla on kans toi housupula!! Ärsyttävää kun käytän lähes aina vaan mustia farkkuja.. :(

      Delete
  2. Jes en taida olla ainut jolla on converset ihan rikki ... :D Liityin lukijaksi! :)

    http://emmppu.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha juu uskon! :-D Ja kiitos paljon! :)

      Delete
  3. Mulla on sama ongelma. Ois nii paljon helpompaa, jos shortsit, toppi ja ballerinat riittäis ulos, mut ei ku tota lunta vaa riittää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä! nyt vaan odottelemaan kesän tuloa ;-D

      Delete
  4. Mulla on kyllä niin ihan sama ongelma! :D
    Kaikki vaatteet on jotenki ihan epäomantyylisiä ja melkein kaikissa on jotain vikaa! Ja mulla ihan sama juttu conversejen kanssakin. Joten et todellakaan oo ainut :)

    ReplyDelete
  5. haha mä oon molempia! :D kärsin vaatepulasta ja koulun tylsyydestä ... :D nyt viel pitäis jaksaa tsemppaa ettei numerot laskis hirveesti mut ei vois niiku vähempää kiinnostaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo varsinki just toi numeroiden lasku, pitäis nyt koittaa vaan panostaa tää kevät vielä.. :D

      Delete
  6. Täällä yks pahasta vaatepulasta ilmottautuva!!
    Tosi ahdistavaa, ihan kun olis "puhki käyttäny" kaikki vaatteet, vaikka omaa ison kasan niitä vaatteita.

    Ja kouluun kyllästyny :D Tuntuu ettei millään jaksais pysyy hereillä tunneilla eikä tehdä mitään kouluhommia... Kesäloma tulee tarpeeseen!

    Mut aa sun hiukset on upeet! Ja ihana asu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tuttu tunne.. vaikka oliskin hirveesti vaatteita niin tuntuu et kaikki on jotenkin kuluneita :DDD Mutta kiitos Sonja! :))

      Delete
  7. Sulla on aina tosi ihania vaatteita ja mä rakastan sun tyyliä :)

    http://cangoanywhere.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. ihan samat ongelmat mullakin! vaatteita ei tunnu löytyvän ja tuntuu että joka ikinen vaate on ollut jo ihan liian monta kertaa päällä... :D

    ReplyDelete
  9. Juuh, eipä paljo koulu kiinnosta :( Ahistaa toi äikän lopputyö, en jaksa lukee mitää Tuntematonta sotilasta. Ootan niin päivää 1.6 jonka jälkee alkaa oikeesti parin kuukauden vapaus ♥

    PS. Sulla on niiin ihanat hiukset ja oo superkaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jooo muakin ahdistaa... mä en oo ees alottanut vielä äikän lopputyötä :D

      Delete
  10. En tajua miten sä voit kirjoittaa että oot kyllästyny sun vaatteisiin. Mä rakastan sun vaatteita ja voisin ottaa ne kaikki mun kaappiini. Mut ehkä se tosiaan on vaan niin et aina haluu sitä mitä itellä ei oo..
    http://nellimari.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehkä se menee just sillai et kyllästyy aina omiin vaatteisiinsa :DD Haha mäkin voisin kotiuttaa ties kuinka monen kaverin vaatteet vaikka ne niitä vihaiskin :-DDDD

      Delete
  11. Jep!! Tunnistan tällä hetkellä itsestäni, sekä vaatepulasta kärsivän, että kouluun kyllästyneen ihmisen! :D

    Sä teet niin ihania postauksia ja sulla on kyllä ihania vaatteita! Tsemppiä sulle loppu lukuvuoteen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! ja paljon tsemppiä myös sulle!!! :-)

      Delete
  12. täälä ois yks niiin kouluun kyllästynyt... nykyään ei sitte yhtään innosta toi koulu ja sit ku on tiedos nää kaikki kokeet :/ myös vähä sama juttu vaatteiden kans.. vaikka kaapis on paljo vaatteita, silti ei oo mitään päälle pantavaa? ja sit ku ei oo mikää miljonääri et vois ostaa koko aja uusia vaatteita :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo niimpä, vois ostaa joka päivä uudet vaatteet :-DDDDD

      Delete
  13. hei tuttu tunne toi vaatekriisi ja koulustaki oon saanu tarpeekseni !

    http://seconddchance.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  14. Hienoja kuvia! Ja mulla on ihan sama tilanne vaatteiden suhteen eli et ole yksin! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!! :) ehkä se talvivaatteisiin kyllästyminen tulee kaikille sitten tässä kohtaa... :D

      Delete
  15. juu sama juttu täällä! :D tuntuu et kaikki vaatteet on huonoja eikä löydy mitää mitä laittais päälle ja joka päivä päätyy johonki samantyylisee mustat housut plus joku paita-yhistelmään :D mut sulla on just ihania vaatteita! ja tsemppiä loppukevääseen, kohta se kesä tulee! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep just toi mustat housut ja paita on munkin perus... xD Ja kiitos, tsempit myös sulle!! :))

      Delete
  16. ihana blogi sullaa:33 <3

    Prettylikeprincesss.blogspot.fi <---- saa käyä moikkaa(;

    ReplyDelete
  17. Heheee sama täällä noitten vaatteiden ja opiskelun suhteen!!:D nii ja kivat vaatteet sul täs!:) ja oot tosi kaunis ja tää sun blogis on ihana!:)

    ReplyDelete