Friday 17 May 2013

FLOWER POWER

k1k3k55k2k76
k4 Shortsit-BikBok// Toppi-Oneway//Lasit-BikBok//Huivi-Glitter
Paljoa ei tällä viikolla ole mua blogin puolella näkynyt, syynä oli tietysti koeviikko joka on ohi nyt!
Ei auttanut muuta kun ihailla hyvää säätä, jossa olis voinut napsia kuvia vaikka kuinka monta sataa.. Niin, eli koeviikko on nyt siis takana päin,  mutta mua odottaa vielä ens viikolla viimiset peruskoulun kokeet ja sitten kaikki on ohi. Okei ei ihan tollai voi ajatella koska sithän alkaa lukiot ja sun muut opiskelu jutut, mutta kuitenkin. Vähän tyhjä olo varmaan kun saa tokarin käteen parin viikon kuluttua! Mua ainakin jännittää ihan sikana, nyt kun saa piakkoin tietää yhteishaunkin tulokset.
Ainiin no siitä mun pitikin kysyä teiltä onko joku suorittanut teistä hygieniapassin?
Mulla olis nimittäin se koe ensviikon tiistaina ja oon täällä vähän pallo hukassa et millai mun kannattais siihen valmistautua...?
Toi otsikko nyt oli vähän päästä vedetty, mutta oltiin tänään tyttöjen kanssa siis salilla Power-tunnilla, jonka jälkeen mentiin pienelle piknikille ja ihasteltiin kaikkia kukkia! Oon ihan innoissani kun vihdoin alkaa se kesä kunnolla tulemaan!!
-Kira
PS. Mites teijän mielipiteet menee, onko tyhmä idea jos välillä tekisin tälläsiä ns. sekakuva postauksia? Kun nyt oon aika kauan mennyt lähes pelkällä asupostaus linjalla?

25 comments:

  1. Mihin sä hygieniapassii tarviit? :) Mut juu ite oon suorittanu just ton hygieniapassin, ja siin pärjää aika hyvin maalaisjärjel ellei satu jotkuu oikee vaikeet kysymykset mut ainaki mul oli tosi helppoi! :) Ja kannattaa just valmistautuu lukemal ja harjottelemal ni pärjää ainaki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesätöihin olis hyvä olla! :-) haha okei no yritän selvitä :-D

      Delete
  2. ite tein ton hygieniapassin viime jouluna,ja läpi pääsin:) valmistauduin siihen tekemällä netissä harjotuksia&lukemalla sen kirjan läpi, siitä oli todellakin apua! tossa viel parit linkit:

    http://www03.edu.fi/oppimateriaalit/hygieniaosaaminen/

    http://hygieniapassi.gene.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oukhei, ja kiitos tuhannesti linkeistä! :)

      Delete
  3. Joo musta olis tosi kiva nähdä välillä jotain muutakin kuin asukuvia :-) Vaikka niitä sekakuvapostauksia, mutta kaikki muukin oikeestaan käy!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu pitääpä sitten vaihtaa vähän linjaa! ;)

      Delete
  4. sekakuva postauksiaaa !!!!!! olis mahtavaa vaihtelua näitten asukuva juttujen joukkoon

    ReplyDelete
  5. Mä oon suorittanu hygieniapassin! Jos te ootte saanu mitäään monisteita tai semmosta vihkoo nii niitä kannattaa kertailla, mut se oli kyllä nii helppo et jotku pääs lukematta läpi koska ajatteli järjellä:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo no koitan järkeillä sinne jotain :-DD

      Delete
  6. Jos oot saanu siihen hygieniapassiin sen materiaalin (5 cm paksu paperinippu) nii alleviivaile sieltä tarkeitä asioita ja lueskele sitä. Kokeessa kannattaa myös ajatella ihan maalaisjärjellä. Itse kävin sen neljästi että sain läpi, ja vaan viimesellä kerralla luin :D eli kannattaa valmistautua! Onnea kokeeseen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu lainasinkin joitain vihkosia! :) haha okeeei no pitää sitten lukea kunnolla!! :-DD

      Delete
    2. Ei tosiaankaan tarvii lukee kunnolla tai paniikissa, maalaisjärjellä selviää ihan hyvin:) ite en lukenu riviäkään ja ekalla pääsin läpi :D

      Delete
  7. Sekakuvapostaukset ei kyllä haittais yhtään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu niitä sitten joukkoon mukaan!! :-)

      Delete
  8. niiku monet sanoo ni se koe on aika helppo jos oikeesti miettii niitä kysymyksiä, ite pääsin ekalla läpi ja en lukenut oikeestaan yhtään :D riippuu kuinka vaikeat kysymykset saat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei, no hyvä tietää! Nyt vaan peukut pystyyn et mulle tulis sellanen helppo :-DDDD

      Delete
  9. http://lupakokata.fi/ <--- Mun työnantaja anto tälläsen sivun tenttimateriaalia varte. ja se tosiaa oli aika helppo, ja mulla oli ainakin silleen et meitä oli vaan 4 tekemässä sen, ja yks opettaja valvo ja tarkasti sen siinä heti, et sai tietää jo siinä pääsikö läpi. siinä oli meillä (helsingissä) 40 kysymystä ja piti laittaa oikein/väärin rasti, et koko koe oli semmonen eli aikas helppo! :) ja siinä sai täälläpäin ainaki mennä korkeintaan 6 väärin et pääsee läpi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oke no lueskelen tuoltakin vähän tietoa :-)) kiitos paljon! :)

      Delete
  10. Mä oon suorittanu hygieniapassin ja meil oli siihen valmistautumista varten jokin sellain paksu moniste nippu. Enpä muista et oisin sitä kamalasti läpi luoeskellu, vaan lähinnä maalaisjärjellä selvittiin !

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu no koitan nyt vähän kans lueskella tota materiaalia läpi :-)

      Delete
  11. sekakuvapostaukset on kivoi! :)

    ReplyDelete
  12. Juu niinku monet on täällä sanonu, ni hygieniapassissa hyvin pärjää maalaisjärjellä!:-) Mä sain sen tuossa pari viikkoo sitte, kerran luin semmosen monisteen siitä ja sitte joku nettisivu "purtavaa puhtaasti". Onko teilläkin semmonen missä on väittämiä vaan? Siis siinä kokeessa sit?ü

    Niin ja ihana asu! Oot aina niin kauniina ..:)

    ReplyDelete
  13. Oot vaa niin kaunis !!!!!:( + sun tyylis on maailman ihanin :3
    Mikä muuten toi fontti sun bannerissas on + mil oot tehny ton :O

    ReplyDelete