Tuesday 14 May 2013

INSTAGRAM

kirainsta
Haha okei nyt en yhtään ihmettele miks niin monet hehkutti instagramia ennen kun mä sen latasin. Oon ite siihen ihan koukussa ja on kyllä kelpo sovellus kun saa niin vaivattomasti lisäiltyä kuvia. Tässä parin viikon sisällä oon vähän saanut kartutettua tota kuvasaldoakin. Eli nyt oiva tapa seurailla mua muutenkin kun blogissa (vaikka näin koeviikon aikana kun blogia en kerkeä päivittämään)
Mut siis löytää nimimerkillä: kiranastasia  muuten tässä pari viikkoa sitten eräs anonyymi ilahdutti mun päivää kun huomasi että tosta mun nimimerkistä tulee sanat kira nasta asia..Empä itse ollut aikasemmin tajunnut! Nyt jatkuu enkun kokeisiin luku, onko kellään muulla koeviiko meneillään? Mulla siis tällähetkellä on ja motivaatio ei kyllä ihan huipussaan...
-Kira

3 comments:

  1. Mullakin on ihan viimeiset peruskoulukokeet meneillään, jesjesjes! Tää viikko täytyis vielä jaksaa puristaa, niin ai että mikä vapaus sitten koettaakaan! :-D ♥

    Tsemppiä kokeisiin!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Instagram on parhain sovellus ikinä!:D Tsemppiä sulle koeviikkoon, mulla starttaa vasta viikon päästä! :)

    ReplyDelete
  3. Hehee mulla oli koko peruskoulun viimeinen koe jo perjantaina <3 (normisti se oli jo ke)

    Mä nykyään luen ton Kiranastasian aina tolleen Kira nasta asia :--D

    ReplyDelete