Sunday 26 May 2013

PINKKIÄ JA BALETTIA

w3w2w4w5w1
Toppi-Cubus//Laukku-Bershka//Shortsit-Ginatricot//Lasit-BikBok//Hattu-Bershka

Ja täällä taas, oon aivan hullaantunut kaikkiin mahdollisiin kukka aiheisiin kuviin. Eilen napsittiin Liljan kanssa asukuvia keskustassa ennen kun mentiin katsomaan Iriksen baletti näytöstä. Olin katsomassa kyseisen näytöksen viime vuonnakin ja aina mulle nousee hirvee ärsytys, miks en jatkanut pienenä balettia... Illemmalla koukattiin kaupan kautta hakemassa herkkuja, napattiin Petra mukaan ja suunnattiin nauttimaan hyvästä säästä rannalle. Oon muuten aivan totaallisen rakastunut noihin löysiin shortseihin, bongasin Costumea lukiessani ton tapaset Mariannan päällä ja aattelin et tollasen mun on pakko saada! Noh eipä vielä kaupoissa oo hirveesti näkynyt, ja sattumalta löysinkin mun kaapista pari vuotta vanhan jumpsuitin josta sain kätevästi leikattua shortsit! Mitäs te tykkäätte noista löysistä shortseista?  Mun mielestä on ainakin älyttömän mukavat, verrattuna joihinkin farkkushortseihin! Tässä vielä pari kuvaa sieltä baletti näytöksestä! 123451234561234
-Kira

26 comments:

  1. upee blogi!<3
    http://natzka.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Ooooi noi kukkakuvat, ihan hurjan upeita :-) ♥ VAU!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Ihania kuvia ja superkivat shortsit! Ei kyllä heti uskois et on jumpsuitista leikattu :)

    ReplyDelete
  4. Tosi kiva asu ja noi sortsit! :)

    ReplyDelete
  5. Tosi ihania kuvia, ihan täydellisiä :) miksei täällä meillää oo tollasia nättejä puita?! Ja ihana asu myös (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥ Kiitti! haha juu mäkin luulin ettei täälä päin oo tollasia puita, mut onneks satuin bongaamaan noi bussin ikkunasta :DD

      Delete
  6. Näin teijät ruusiksessa illalla :)

    ReplyDelete
  7. Vau mielettömän hienoja kuvia!

    ReplyDelete
  8. Aivan järkyttävän upeat shortsit! <3 Tahtoo! <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe juu oon itekkin ihan rakastunut noihin!<3

      Delete
  9. ihania kuvia ja tosi kiva asu ! (-:

    ReplyDelete
  10. ihania kuvia kirskuli <3 :) noi kukat on jtn niin täydellistä

    ReplyDelete
  11. Ihanan olonen blogi! :) Upeita kuvia! Millä muokkaat niitä?

    ReplyDelete
  12. ku sä teet noita yhteistyöjuttuja nii tuleeks noi mainokset automaattisesti sun blogii? ja ihana asu, oot kaunis!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei tuu automaattisesti, yleensä sovitaan sähköpostin kautta että lisään kyseisen sivuston bannerin tänne mun blogiin linkin kera :-) ja kiitos paljon!! <3

      Delete