Thursday 30 May 2013

SUMMER OUTFIT

11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Shortsit ja Toppi-Ginatricot// Lasit-BikBok
Oon ny tullut siihen tulokseen, että oon ehdottoman kateellinen pojille. Miks mä en syntynyt pojaksi!? Okei no vähän pohjustusta tälle mun ärsytykselle, jos palataan muutama tunti taaksepäin kaikki oli vielä aivan hyvin.
Huomenna koittaa siis kevätjuhla ja kaiken lisäks se viimeinenm, eli se tärkein. Mulla oli vielä siis vielä muutama tunti sitten ihan ok kevätjuhla asu, kunnes tajusin et ei hitto tätä asua en _todellakaan voi laittaa. Näyttää kuin olisin menossa johonkin hautajaisiin. Mun koko vaatekaappi on tällä hetkellä oksentanu sisältönsä pihalle ja oon ihan itkuraivarina täälä et mitä puen päälle.
Haha jospa mä olisin poika ja voisin pukea jotkut kivat shortsit sekä t-paidan ja näyttää kuitenkin kivalta.
Voih enkai mä vaan ole ainoa tän probleeman kanssa?!
-Kira

26 comments:

  1. Ihania kuvia ja tosi kiva asu! :--)

    ReplyDelete
  2. itestäki tuntuu joskus että ois paljo kivempi olla poika, nii kaikki ois helpompaa :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. huh no niimpä! Aamullakin vois herätä pajon myöhempää.... :D

      Delete
  3. Hymyile tyttö oot upea! ja ihan perfekto tuo ykköskuva. wau!

    werablee.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Noi shortsit on ihanat!!! Koska oot hommannu ne, et sattuisko olee viel kaupoissa? :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! ja itseasiassa sain noi mun kaverilta! Kuulemma noin. vuosi sitten ostettu..:( Ite en oo ainakaan noita enään ginassa nähnyt :(

      Delete
  5. Voi nää kuvat on ihan kuin we<3itistä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no kiitos, ei nyt ehkä kuitenkaan ihan :-DD

      Delete
  6. Voi että sulla on upeat hiukset!! Mä kans usein mietin että miks en oo syntyny pojaks, elämä olis vaan niin paljon helpompaa:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon! :) joo niimpä olisi!! :-D

      Delete
  7. Ihania kuvia ja ihana asu! Sun blogis on mun yks lemppareista ♥

    ReplyDelete
  8. Oi aivan ihanat asukuvat, tykkään kovasti :-) ♥ Ja kivat vaatteet, oot niin nätti!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  9. Mistä noi lasit? ihanat! :)

    ReplyDelete
  10. mun leijonanharjasekkuni <3 ihania kuvia!

    ReplyDelete
  11. Tän ja edellisen postauksen kuvat on mun mielestä niin upeita ja sun hiukset tässä..♥
    Usein tulee myös mietittyä miten paljon helpompaa olisi olla poika! Toivottavasti löysit jotain mieleistä päälle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥ voi kiitos paljon! ja kyllä mäs sain jotain kyhäiltyä :)

      Delete
  12. Ihania kuvia jälleen & ihana postaus muutenkin!♥

    ReplyDelete