Saturday 1 June 2013

KEVÄTJUHLA

 V1V3V5V6V2
-----------> Hame-Chicnova.com

Miten voikaan olla näin ristiriitaiset fiilikset? Toisaalta ihanaa kun kesäloma vihdoin alkoi, mutta mulla on tosi haikee olo tällä hetkellä. Eilen illalla meillä oli kevätjuhla ja en voi sanoin kuvailla sitä haikeuden määrää mikä meillä oli luokassa. Nyt kaikkien tiet lähtee eri suuntiin, tän yhdeksän vuoden jälkeen. On tosi outoa, että oon viettänyt yli puolet mun elämästä samojen mahtavien ihmisten seurassa ja yhtäkkiä tää on vaan loppu. Tottakai sovittiin näkevämme kesälomalla ja ihan muutenkin lukion ohessa, mutta mua kuitenkin pelottaa että yhteydet katoaa.. Oon tosi kiitollinen ja onnellinen että pääsin juuri tuolle 9B luokalle jolla olin, oon saanut olla juuri sellainen millanen oon ja me ollaan koettu niin paljon ihania asioita yhdessä etten voi edes niitä kaikkia alkaa luettelemaan tässä.  Noh kevätjuhlan jälkeen tosiaan oli suunnitelmissa napsia Liljan kanssa kuvia, mutta olin itenyt niin paljon etten todellakaan sillä naamalla mitään kuvia saanut.
Tänään aamulla sitten oli meidän viimeinen yhteinen näkeminen vähään aikaan, nimittäin tokareiden jako. Nyt on sitten virallisesti peruskoulu paketissa ja 9-luokan todistus kädessä. Keskiarvoonkin oon tyytyväinen ( lukuaineista 9,25 ja kaikista 9,45) Mua pelotti että oon tän puolen vuoden aikana laskenut numeroita, mutta nyt näyttää kuitenkin siltä että oon pääsemässä lukioon minne halusinkin, nyt sitten alkaa yhteishaun tulosten odottelu!  Tästä on hyvä jatkaa kesälomille, nauttikaa kesästä täysillä sillä niin mäkin aijon!!
-Kira

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!

PS. Kevätjuhla asukriisin pelasti tuo Chicnovan uutuus hi-low hame, joka on täyttä rakkautta!! Oon jo kauan haaveillut tosta hi-low hameesta, vaikka toi onkin musta niin tohon saa mun mielestä tosi kivasti yhdistettyä eri asukokonaisuuksia!

10 comments:

  1. ihania kuvia ! minkä pitunen oot, näytät tosi pitkältä :D?

    ReplyDelete
  2. Oi mistä toi paljetti-bralet on? Upea toppi :-) ♥
    Ihania kuvia muutenkin ja mahtavaa kesälomaa sulle! :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon! ja se on Bikbokista! :) kiitos paljon! :-DD

      Delete
  3. oliks robert lankio sun luokalla

    ReplyDelete
  4. ei oo ku melkeen 10 keskiarvo, mitä vittua.. :D oon kateelline

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no juu vähän piti tsempata tähän ysin loppuun :--)

      Delete
  5. eikä! alisa tossa kokoluokan kuvassa XD

    ReplyDelete