Sunday 30 June 2013

EASY DECOR IDEA

Sain nyt tälläsen pienen DIY idean, minkä ajattelin tänne jakaa. Niinkun pari jo ehtikin kommentoida, että tää ei varsinainen DIY juttu oo, mutta kuitenkin mun mielestä sellanen kiva 'tee se itse' sisustus idea! Mä tykkään hirveesti monista lasisita pulloista ja varsinkin just kaikki limsa pullot on tosi kivannäkösiä. Tää ohjehan on maailman yksinkertasin, joten jos vähänkin tykkäätte niin testailkaa. Munkin huone sai heti vähän uutta ilmettä tän idean myötä!

TARVIKKEET:
DIY1

ja tottakai vettä, jotta kukat ei ihan heti kuihtuisi..

...JA VOILÀ VALMISTA TULI!
DIY2


-Kira

22 comments:

  1. Oi miten ihana! ❤ Mistä sä oot saanut tollasen limsapullon, löytyykö tuon tyylisiä ihan perus ruokakaupoista vai? :-o Jos löytyis nätti pullo ja kukkia pihalta niin asettaisin tollasen ehdottomasti munki hyllylle!

    Hei muuten, kun sähän teet Chicnovan kanssa yhteistyötä, vastattiinko sun viestiin nopeasti? Oon itse aatellut yhteistyötä heidän kanssaan ja laitoin sinne suuntaan s-postia ehkä kuukausi sitten eikä kuulu minkäänlaista vastausviestiä. :-D Ehkä oon kirjottanut heille väärään sähköpostiosoitteeseen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä oon nähnyt tota ainakin Stokkalla myytävänä! :)
      Ja juu kyllä teen, mun kokemuksena on ollut just välillä tosi nopeat vastaukset kun taas välillä todella hitaat.. Kannattaa vaikka laittaa jotain viestiä vielä, koska koko tiimi vaikuttaa tosi mukavalta ja aloittais varmasti mielellään yhteistyön sun kanssa! :-) Muistat vaan laittaa oman sähöposti osoittees jos laitat viestiä sinne heidän sivuilleen, mä muistaaskeni otin just yhteyttä sieltä Contact Us kohdasta.. :-D

      Delete
    2. Okei, kiitos! Mä koitan laittaa heille vielä viestiä, luultavasti oon sitten joitain sekoillut osoitteiden kanssa tms kun oon heille kirjottanut, haha. :-D

      Delete
    3. Eipä mitään! Ja kannattaa todellakin lähettää vielä jotain viestiä :--)

      Delete
  2. no en ny tiiä et oks tää joku DIY-idea ku mun mielestä on ihan normaalia käyttää lasisia pulloja maljakkoina...:D

    ReplyDelete
  3. En nyt ehkä kutsuisi tätä DIY-ideaksi, mutta kiva huoneenpiristäjä kumminkin :-) Tosi nätti ja tyylikäs! <3 Itekin haluisin oikeita kukkia mun huoneeseen, mutta ne vaan kuihtuu aina niin nopsaan... :-(

    Hienot kuvat muuten, oot taitava kuvaaja!

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta eipä taas aivot oikeen pelaa.. :-D Ja kiitos paljon! :)

      Delete
  4. Ihana idea! (:
    Sori pakko korjata, se on voilà eikä vola :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Kia! Toi näyttääkin heti paljon paremmalta! :-D

      Delete
  5. Älyttömän kaunis! En ole itse ajatellutkaan tällästä, pitää heti kokeilla:)

    ReplyDelete
  6. Jäähän!! Mun pullo! Äitis nyysi sen multa!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha eeikä!! Kierrätys kulkee, mä nyysin sen äitiltä! ;------DD

      Delete
  7. Vois omaankin huoneeseen laittaa kukkia lasipullossa :) ku näyttää niin kivalle!

    ReplyDelete
  8. OO tosi kiva idea voisin itekki tehdä tollee! :--)
    näyttää niin kivalta tossa pöydällä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu just johkin pienelle meikkipöydälle toi sopii täydellisesti :-)

      Delete
  9. hei ku sä kerta asut tampereella nii voitko kertoo että onko keskustassa paljo hyviä kauppoja ja mitä kauppoja siel on? :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, eli ei täällä hirveesti mitään ihmeellisiä kauppoja oo, mutta hämeenkadulla on; H&M, Garlings, Ginatricot, Seppälä, Bianco, Vila, Only, Vero Moda. Nää sijaitsee siis rautatieaseman puolella Hämeenkatua. Sitten on sillan toisella puolella; H&M,Kapphal, Seppälä. Koskikeskuksessa on; BikBok, Ginatricot, Lindex, Garcilngs, Cubus, Spiritstore, Seppälä, Selected Femme, Only, JC! :) Toivottavasti oli jotain apua :)

      Delete
    2. joo kiitti paljon ku kerroit!:)

      Delete