Sunday 30 June 2013

FOLLOW ME VIA BLOGLOVIN

KIRAN123
Huh, nyt ollaankin jo Heinäkuun puolella! Tänään oon panikoinut tota Google Readerin poistumista, josta    monet ovat jo varmaankin kuulleet. Nyt oon jos mä oon ollenkaan oikeessa tämän ei tulisi siis vaikuttaa millään tapaa blogien lukemiseen bloggerin hallintapaneelin kautta. No se minkä takia mä tästä kuitenkin kirjottelen on sellanen, kun tänään tutustuin paremmin tohon blogloviniin huomasin kuinka paljon käytännöllisempi se onkaan. Taidan siispä itse siirtää mun blogiluettelon kokonaan bloglovinin puolelle, jos teitä tällänen kiinnostaa niin lukulistan siirtäminen blogloviniin on ihan helppo juttu!
http://blog.bloglovin.com/2013/03/moving-from-google-reader-to-bloglovin/ )
 joten kirjautumaan vain! Mun blogia voi seurata täältä---> http://www.bloglovin.com/blog/2213638/favourite-things
-Kira

7 comments:

  1. siis eikö sun blogia sitte voi enää seurata muualta kuin bloglovinista?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo voi seurata ihan tavalliseen tapaan, tänään se olisi pitänyt vaihtua erilaiseks mutta eipä näy mitään muutoksia :))

      Delete
  2. Google Reader ja Bloggerin Hallintapaneeli on 2 eri asiaa :-) Muokkaus tapahtuu vain google+ puolella mutta blogger jatkuu ihan samaan tapaan kuin ennen, monet ovat vain tajunneet asian väärin :-)

    kopsasin yhen Martinan laittaman tekstin GRIMACE blogiin, eli mikään ei vissiin muutu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu no näin mäkin sen oon ymmärtänyt, eikä ainakaan nyt näy mitään muutoksia bloggerin hallintapaneelin suhteen! :-)

      Delete
  3. Ihana kuva sinusta :)))

    ReplyDelete
  4. Eli siis mulla on toi google+ käytössä (vai onko yleensäkkin?) Niin voiko blogiin kirjoittamista jatkaa tavalliseen tapaan vai ? En oikein ymmärrä tätä asiaa :o

    ReplyDelete