Tuesday 18 June 2013

OUTFIT OF THE DAY

kiran12345 Mekko-H&M//Kengät-Conssit//Lasit-H&M
Oon aivan hullaantunut tohon Helsingistä ostamaani mekkoon! Oon niin kauan etsiskellyt tollasta persikan väristä mekkoa, voisin pitää tota vaikka joka päivä.
Viimepäivät ovat ihania, mutta mun osalta todella kiireisiä. On tuntunt kuin siirtyisi vain paikasta a paikkaan b jne. Tällä hetkellä kirjottelen Petralla, jolla oon nää pari päivää majaillut. Mua odottelee houkuttelevan näkönen aamiainen tossa vieressä, joten enköhän mä sen vielä haukkaa ennen kun lähden töihin.
Adios!
-Kira

13 comments:

  1. IHANA kuva :))

    ReplyDelete
  2. outfit oT the day :-)

    ReplyDelete
  3. noi conssit ei sovi toho asuun:( mut kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja juu itsekkin tota kenkä yhdistelmää harmittelin, mut mun oli pakko laittaa conssit jalkaan koska mun balleriinoista lähti pohjat irti XD

      Delete
  4. Moi! teitkö joskus semmosen postauksen missä esittelit sun kaulakorut vai muistanko väärin? jos teit niin voisitko linkkaa sen tähän? :) jos et, niin tässä ois sulle postausehdotus! ihana kuva muuten! C:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moimoi! Juu kyllä mä tein! :) ja sen löytää täältä---->> http://kira-favouritethinks.blogspot.fi/2013/02/video-my-favourite-necklaces.html?m=1

      Delete
  5. aivan sairaan kaunis kuva!!! <3 <3

    ReplyDelete