Friday 21 June 2013

NEW ONES

v2v1v5v4

1- Paris paita-BikBok
2-Mekko-H&M
3-Raita toppi-H&M
4-Bikinit-BikBok
5-Pilkkutoppi-BikBok
6-Valkonen toppi-Ginatrico

Ajattelin ensiksi että kuvaisin näitä vaatteita ,mun päällä, mutta päädyin taas tähän epäselvään röykkiö kuvaukseen. Tässä on nyt pienen ajan sisällä ostettuja juttuja, ton Helsinki mekon oottekin jo useesti mun päällä nähneet ja noita muita yksilöitä tulee varmasti näkyilemään lähipostauksissa. Mulle käy vaan jotenkin aina sillai, että ostan kaikkea muuta kuin sitä mitä oon lähtenyt ostamaan. Nää kaikki ostokset on vaan sellasia ''no ompa kiva, taidampa ostaa tän''..hehe no ehkä mä niitä must have kesävaatteita kerkeän vielä hamstraamaan. Muuten ton Paris paidan muokkasin tollaseks topiks ite, jos joku ihmettelee!
Tää postailemattomuus mua jotenkin ottaa päähän. Nää säät on ollut tosi huonoja aina kun esim. ollaan Liljan kanssa kuvailemaan menossa. Mä ootan jo niin että saisin uuden kameran, peukut pystyyn että saan pistettyä mun palkan säästöön ja ostettua oman kameran pian.. Alkaa vaan olemaan se kysymys edessä, että minkä kameran mä valitsisin..

Iskikö silmään mitään kivaa näistä yksilöistä?

//Tällä hetkellä istun mökillä, keskellä ei mitään! Ihanan rentouttavaa kun ei oo mitään tekemistä ja voi ihan hetkessä elää.
HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!!
-Kira

PS. Oon aivan tykästynyt tekemään välillä tälläsiä ylimuokattuja kuvapostauksia.. hehe kertokaa jos se häiritsee!

14 comments:

  1. Hyvää juhannusta sullekkin!:)

    ReplyDelete
  2. Tuo Paris-toppi on älyttömän kiva! :-)

    werablee.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Toi Paris toppi näyttää tosi kivalta! :) Hyvää juhannusta sinnekkin, mökkilaiffi on parasta! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Viivi! :) hyvää mökkilaiffia sullekkin! :)

      Delete
  4. ihana toi paris paita! oliko se alunperin joku pitkähihainen vai:--)? mutta hyvää juhannusta sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alunperin on t-paita!:---) ja kiitokset :)

      Delete
  5. Paljon toi paris paita maksoi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi nyt en kyllä tarkkaa hintaa muista, mutta taisko olla n.7-8e :---)

      Delete
  6. beatiful things! :) i am following you

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. ihania<3 paljon tuo mekko maksoi? :)

    ReplyDelete
  8. Ihana toi Paris-toppi :-) <3 Kivaa juhannusta sullekin näin jälkikäteen!

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete