Sunday 23 June 2013

HANDS UP AND TOUCH THE SKY

Q12Q3Q145Q13Q4Q14 SHORTSIT-BIKBOK//KENGÄT-CONSSIT//TOPPI-BIKBOK

Eilen palailin mökiltä iloisena ja rentoutuneena. Juhannus sujui mulla oikein kivasti, lukuunottamatta sitä karmeaa hyttysten määrää.. Juhannuksesta mulla ei tosiaankaan kuvia ole, siitä en viitsi romaaneja sepustaa. Heti kotiin päästyäni suunnattiin Petran kanssa Liljan mökille kuvaamaan sellasta vaatevideoo jota Petran äiti työstää. Taas tälläsenä vauhdikkaana ihmisenä en jaksanut jäädä kotiin kökkimään tai purkamaan mökki tavaroita vaan suuntasin Liljan ja Petran kanssa meijän kerran kesässä paikkaan, hervannan mäkihyppy tornille. Jotenkin meijän tuurilla tietysti kamerasta loppui akku kesken, joten kuvailut jäi vähän vähäisiksi.. Nyt mun on pakko alkaa valmistautumaan super nopeesti tulevaan työpäivään, etten vaan myöhästy!
-Kira

18 comments:

  1. Upeat kuvat ja ihana asu! :)

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia ja inspiroiva paikka!

    ReplyDelete
  3. oi miten ihania kuvia! mistä tuo usa huivi/pyyhe/hommeli on?:--)

    ReplyDelete
  4. Upeita kuvii, upee sinä ja upee kuvauspaikka! :-)

    ReplyDelete
  5. Upea kuvauspaikka, ihana asu ja tosi kivat kuvat :-) <3

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. upeita kuvia ja aivan ihana asu sulla! oot tosi kaunis :) ♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  7. onko sulla napakoru?:)

    kun puhut tuosta SheInsidestä, niin sehän on aika kallis? ;o joku perus t-paitakin on noin 20 euroa siellä, ja esim. h&m:stä saa peruspaidan vitosella. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei mulla oo :( juu, no toi on kyllä totta mitä puhut. Mutta mitä oon nyt paremmin tutustunut kyseiseen kauppaan, löytyy sieltä myös sitä halvempaa puolta! Jotkut on siellä mun mielestä ihan ylihinnoteltuja, mutta esim. mekkoja ja hameita saa ihan sopuhintaan! :)

      Delete