Saturday 6 July 2013

DANIEL WELLINGTON

k5kk12kk123k4 Voih tässä onkin mun uusi rakkauden kohde, nimittäin tuo Daniel Wellingtonin kello jota olen jo pienen ikuisuuden himoinnut. Solmin tässä taannoin pienen yhteistyön DW:n kanssa ja sain omakseni tuon ihanan kellon! Nyt kun jälkikäteen mietin, niin olisin kyllä ihan valmis tohon kelloon omastakin kukkarosta valmis satsaamaan. Toi vaikuttaa tosi laadukkaalta ja on kaiken lisäksi mun mielestä tosi klassisen tyylikäs(jos noin voi sanoa)
Niinkuin monet ovat kommentoineetkin, nää yhteistyöt jakaa usein mielipiteitä teidän lukijoiden kesken. Näin vastaisuuden varalle voisin sanoa näin että nää kaikki yhteistyö jutut mitä blogin kanssa on ollut tai tulee olemaan on oikeesti kauan harkittuja ja en missään tapauksessa hyväksyisi yhteistyö kumppaniksi sellaista firmaa tai nettisivustoa josta en oikeasti pidä. Mua ainakin välillä ärsyttää jotkut blogit jota ovat ihan täynnä mainoksia ja yhteistyö postauksia, joten koitan itse pitää tän homman hallinnassa ja hankkia myös teille jotain kivaa aina vastineeksi.
Noh, nyt olisi luvassa alennus koodi, elikkä koodilla; KIRA saatte -15% alennuksen Daniel Wellingtonille. Joten jos yhtään innostuitte tästä kellosta, niin suosittelen ainakin tutustumaan muuhunkin DW:n kello valikoimaan!

http://www.danielwellington.com/fi/

Mitäs te muuten pidätte tästä kyseisen sivuston kelloista, miellyttääkö silmää vaiko ei?
-Kira

30 comments:

  1. Voi ei mikä ihastus tapahtu juuri! Toi on ihana!!<3
    http://jr-myownwayofmylife.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voih uskon munki nensireaktio oli rakkautta ensisilmäyksellä! :-DD

      Delete
  2. Mä oon kans kuolannu noita kelloja vaikka kuinka pitkään! Niin kauniita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo niin on, mäkin oon noita jo ties kuinka kauan ihastellut! :)

      Delete
  3. I-H-A-N-A!! ihan täydellinen (:

    ReplyDelete
  4. Noi DW-kellot on ihan täydellisiä! Sain tuollaisen itselleniki blogin arvonnan yhteydessä ja tuntuu että toi on mulla ihan koko ajan kädessä, sopii niin moneen asuunki! Oliko sulla yhtään ongelmia kellon valitsemisen kanssa? Mä pähkäilin vaikka kuinka pitkään et valitsenko hopeisen vai kultaisen ja milläki rannekkeella, mut loppujen lopuks oon ollu tosi tyytyväinen mun valintaan! Ihanan kellon oot valkannut. <3 :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi et uskokkaan kuinka kauhee valinnanvaikeus! Pähkäilim monta tuntia mut lopulta sain tämän sitten valittua! :D joo uskon että mullakin tulee olemaan kovassa käytössä, ja saa nähdä pitäiskö mun hommata tän kaveriks vielä nahkanenkin yksilö!! ;)

      Delete
    2. Haha, mäkin oon just suunnitellut tässä jossain välissä hommata mulle sen puna-valko-sinisen söpöyden nahkaisen seuraksi!

      Delete
  5. yhteistyökumppani, yhteistyöpostaus, alennuskoodi, nää on kaikki yhdyssanoja! musta ois ihanaa jos sun blogis ei ois niin mainstream, pystyt kyllä vähän omaperäisempiinkin postauksiin :) oot ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tässä on just se juttu mitä mun ehdottomasti parantaa ja kiinnittää enemmän huomiota! Nää yhdyssanat on ollut mulle aina koulussakin ihan älyttömän vaikeita ja en vaan saa pänkytettyä näitä mun päähän :( mutta kiitos kommentista, koitan nyt alkaa tekemään vähän omaperäisempiä postauksia!! :)

      Delete
  6. Ää mullekkin kelpais sellanen nahkainen D: Tosin noista on tullut sanottavaa että niitä on liian monella taviksella jolle ei sovi /: En sitten tiedän onko mun juttu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo no toi voi kyllä olla totta, mut en oo onneks suomessa ainakaan oo monella noita nähnyt.. :D

      Delete
  7. täydellinen kello! ainunt miinus on toi hinta, ehkä vähä liikaa mun budjetille:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin no mut nyt eikun säästämään! :) otse aattelin tehdä sellasen säästöpossun nihin säästän just tollaseen yhtern kalliimpaan ostokohteeseen :)

      Delete
  8. Oon haaveillu noista kelloista jo niin kauan! Ne on niin klassisen kauniita mutta ainakaan tällä hetkellä mun rahatilanne ei oo niin hyvä että vois tollasen ostaa mutta ehottomasti joskus kyllä hankin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tiiän ton tunteen tosi hyvin... :( mut hei aina on toivoa, ja nyt vaan säästämään :)

      Delete
  9. yleensä kun bloggaaja on ryhtynyt yhteistyöhön DW.n kanssa, niin on ilmestynyt arvonta lukijoiden kesken, eikö tällä kertaa DW sitten ehdoittanut sellaista? :) on kyllä upeota kelloja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ehdottanut nyt ...:( mutta näillä mennään, kyllä mä varmaan jonkun arvonnan saan teille järkättyä lähiaikoina! :)

      Delete
  10. Ihan mielettömän upea, olis ihanaa omistaa tollainen :-) Toi on kyllä yks kauneimmista kelloista, jonka tiedän!! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. Noi dw kellot on aivan täydellisiä! <3

    ReplyDelete
  12. Oiii mien ihana!:)


    liveyourdream-emma.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. haluisin tosta niin sen perus sini-valko-punasen!! :) niin täydellinen kello

    ReplyDelete
  14. Oih sellanenkin olis ihana!! :)

    ReplyDelete