Sunday 7 July 2013

PÄIVÄ UUDESSAKAUPUNGISSA

X32X8X5X1X0X0
X65X4X12
X0X9X2X7
Shortsit-H&M//Toppi-Ginatricot//Kello-Daniel Wellington// Lasit-BikBok// Bikinit-BikBok//Laukku-Bershka

Hellurei kaikki, nyt oon kyllä ihan kesäfiiliksissä! Oon ollut nyt kaks päivää lomalla (!!) Lauantaina mun työvuoro siis peruttiin ja sain ihan extemporee ajatuksen että lähettäis äipän kanssa kohti mun lemppari kesäkaupunkia. Ennen kuin huomasinkaan istuinkin jo autossa kohti Ukia! Mun sukulaisia asuu täällä ja Uusikaupunki on aina ollut mulle tosi rakas paikka, koska mulla on täältä niin hyviä muistoja lapsuudesta. Voi että kun sais hommattua jonkun kesämökin täältä merenrannalta!
Viimeiset kaksi päivää on ollut ihan supereita koska aurinko on paistanut ja oon nauttinut kesästä ihan täysillä, koittanut olla mahdollisimman paljon ulkona nauttimassa tästä mahtavasta säästä ja lämpimistä ilmoista.
Hyvien sääolosuhteiden lisäksi on mulla toinenkin ilon aihe, jonka instagram seuraajat ovatkin jo varmaan huomaneet nimittäin sain ostettua uuden kameran!!!Tätä onkin odotettu ja pitkään! Jeejee oon ihan sairaan ilonen ja vihdoin voin alkaa kirjoittamaan juuri silloin kun mua huvittaa ja alkaa toteuttamaan kaikkia kivoja postausideoita! Vähän oonkin jo ehtinyt vähän testailla tätä mun uutta lelua.. Mutta heh vähän toivottomalta vielä näyttää, koska on niin paljon kaikkia uusia asetuksia!
 Uudeksi kameraksi valitsin siis tuon Canon eos 60D:n ja täytyy sano etten ole yhtään katunut ostoa, koska vaikka mulla ei tällähetkellä ole 50millistä käytössä on tää kamera ihan täyttä rakkautta. Huomioikaa kuitenkin että nää kuvat on ihan ekoja napsasuja mitä tällä kameralla oon ottanut, joten asetukset voi olla vähän mitä on, mutta näillä mennään. Pikkuhiljaa hyvä tulee! Huomen aamulla kukonlaulun aikaan taitaapi kello soida ja lähdetään ajelemaan kohti Tamperetta, mulla on meinaan huomenna työpäivä! Mutta suunnitelmat eivät tähän lopu, sillä oon ihan suoraan töistä lähdössä junalla Petralle Helsinkiin!
Noh tässäpä taitaa olla sitten viimepäivät ja parin seuraavan päivän suunnitelmat lyhyesti sepustettuna..  Nähtäillään tässä lähiaikoina, Helsingistä koitan mahdollisuuksien mukaan saada  videomateriaaliakin kasaan jos sitä opettelis näin heti ensikättelyssä tuon videokuvaamisenkin kunnolla! 
-Kira

24 comments:

  1. kuvaatko manuaalilla?:)

    ReplyDelete
  2. Ihana asu ja bikinit!:) Muutenkin tosi kivoja kuvia:)

    ReplyDelete
  3. Ihania kuvia! :)

    http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. mistä toi ihana kaulakoru on? <3
    ja miten saat muokattua ja missä sun kuvista ton kokosia? :)

    kiitos jo etukäteen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aivan se unohtu! No mutta se on H&M:stä :-) Kuvat lataan flickrilin kautta, joten sieltä vain valitsen kuvan kooksi medium 800 :--)

      Delete
    2. miten sulle ei tuu sitä kuvan nimee plapla-tekstiä kun pistää hiiren päälle ?:) aivan ihania kuvia !

      Delete
    3. Kiitokset! :) ja saat sen sillai pois, kun teet tekstiä niin painat sitä kuvaa ja otat sieltä yläkulmasta "linkki" painiketta painamalla linkin pois :) jos tarkotettii nyt samaa asiaa :----)))

      Delete
  5. Oi tää postaus on aivan ihana! :)

    Oon kade sun kropalle, kun täällä on tää yks läskilöllykkä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Sonja :) pyh pah pois tollaiset puheet! ;-D

      Delete
  6. "oonkin jo ehtinyt vähän testailla tätä mun uutta lelua.. "

    Kaksmielinen mieli = ikuinen ilo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah voi ei en tullut ajatelleeksikaan :-D

      Delete
  7. Ihana asu, tosi simppeli mutta kiva! (:

    ReplyDelete
  8. ihan mielettömän ihania kuvia! :)

    ReplyDelete
  9. Oi miten ihania kuvia, tosi hyväälaatuisia ja kauniita! :-) ♥ Toi kello on niin ihana, sopii täydellisesti sun asuun!

    Miten ihmeessä oot treenannut ittelles noin kauniin mahan + kropan? :-D Tahtoo kans!

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ♥Hah kiitos superpaljon :) ja viimetalvena tuli rampattua salilla :D

    ReplyDelete
  11. aivan ihania kuvia ja toi kello on älyttömän ihana :)♥

    ReplyDelete
  12. Aivan täydellinen asu <: Pakko muuten sanoa, että näytät joissain kuvissa aivan Kenzalta:D Varsinki tuo toisiks vimppa, tuijotin sitä pitkään kun oikeasti yhdennäköisyys on niin selvä - aika coolia:D

    ReplyDelete
  13. millä kuvanmuokkausohjelmalla oot tehny ton bannerin?:)

    ReplyDelete
  14. Upeita kuvia! Rakastuin erityisesti tohon toiseen, ihan kuin olis we<3it:istä otettu :)

    http://sofi-stop-for-a-minute.blogspot.fi

    ReplyDelete
  15. sul on ihan äly ihana blogi! oot kauniski :) yks mitä kaipaan nii ois se blogi arkisto. tahtoisin kurkata millanen oot ollu jonkun aikaa sitte, eikä tarvis painaa older post kohtaa x12201340588882 kertaa :D ois tosiaan kiva jos laittaisit :) hyvää loppu kesää!

    ReplyDelete