Wednesday 10 July 2013

DAY WITH ME VIDEO



Kuten lupailinkin, sain kuin sainkin kuvattua vähän videotakiin Helsingissä. Tosiaan niinkun oon aijemminkin maininnut, mä oon niitä ihmisiä joka ei todellakaan osaa mitään videonmuokkaus ohjelmia käyttää, joten koittakaa kelpuuttaa tämä! Videoiden kuvaaminen ja muokkaaminen on kyllä mun mielestä tosi kivaa, joten enköhän mä tän uuden kameran kanssa ala näitäkin toteuttamaan!

-Klikatkaa laatu HD:ksi!


//Sitten ihan toiseen asiaan, mikä sai mut hyppimään riemusta. Eilen iltapäivällä Helsingissä istuskelin odottelemassa Petraa H&M:n sovituskopissa ja tsekkasin ajankuluksi mun sähköpostin, tylsistyneenä selailin kaikenmaaiman roskapostit läpi, kunnes mun silmiin osui posti Indiedaysilta. Klikkasin tottakai postin auki ja varmasti koko pukukoppi rivistö sai kuulla mun riemunkiljahdukset samalla kun vetäisin Petran sovituskopen oven auki ja heilutin mun puhelinta Petralle. Mut tosiaan kutsuttiin mukaan osaksi Indiedays Inspiration porukkaa! Mukaan on siis kutsuttu lisää huippukivoja blogeja, joista kuulette varmasti lähiaikoina lisää! Oon itse aivan innoissani tästä asiasta ja tää on ihan hullua, en olisi ikinä ajatellutkaan että pääsisin tän blogin kanssa näinkään pitkälle. Muistan kuinka haaveilin että mulla joskus olisi 100 lukijaa, ja tässä sitä nyt ollaan 1200 lukijaa linssissä! Oon aijemminkin tästä kiitellyt, mutta ilman teitä rakkaat lukijat ei tätä koko blogia edes olisi.

Joten kaikki kiitos kuuluukin juuri teille!  Loppuun vielä kiitos ja kumarrus, ootte aivan ihania!!!
-Kira

31 comments:

  1. Toi on just hyvä video Kirtsu (; Älä vähättele itteäs <3

    ReplyDelete
  2. Just kiva video! :)
    inkalexandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Miten muokkaat/teet kun sulla on toi videon max. laatu HD 1080 ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. apua, nyt heitit vaikeen.. :DD En oo ees mitenkään tiedostanu että tosta saa HD 1080 laadun.. :-D

      Delete
  4. Oi tosi kiva video, tällaisia vaan lisää! :-) ♥ Millä muuten muokkasit sen?

    Onnea superisti tosta Inspiration-jutusta!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥ Kiitos paljon! ja muokkasin ihan vaan windowsin movie makerilla :-)

      Delete
  5. Hyvinhän toi video oli onnistunut, ihan super kiva! Ja hei paljon onnea Inspiration-bloggaajaksi pääsemisen johdosta! :)

    ReplyDelete
  6. ois ylisiistii jos kuvaisit videolla mitä oot ostanu helsingistä ja muita vaatteita lähiaikoina:-)! yli kiva video!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pitääpä katsoo, helsingin ostokset taidan ihan kuvina esitellä, mutta sitten myöhemmin kyllä voin joitain muita vaatteita videoida :)

      Delete
  7. Onnittelut tosta Indiedays-jutusta :)!

    ReplyDelete
  8. Tää oli tosi kiva postaus! :) Ja onnea tosta Indiedays jutusta!

    ReplyDelete
  9. Millä ohjelmalla muokkaat/leikkaat sun videon?:)

    ReplyDelete
  10. Tää oli tosi ihana video, tuli jotenki hyvä fiilis tätä katsellessa! :-)
    Ja onnea sulle ihan hirmuisesti Inspirationiin pääsystä! Mäkin kutsun saatuani kiljaisin pari kertaa ääneen kotona ennenku äiti tuli oven taakse ihmettelemään et mikä mulla on hätänä! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Henna! Ja hei hirmusesti onnea sullekkin! Arvasin heti et säkin oot siinä mukana!! :-))

      Delete
  11. olipa ihana video! tälläsiä lisää :-) & onnea indiedays jutusta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon ja juu tuloillaan on! :)

      Delete
  12. sähän shoppailet aina? no et ainakaan jää jälkeen muodista :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha no yleensä kesällä shoppailen useemmin, mutta sitten muina vuodenaikoina en lähes yhtään koska oon yleensä silloin täysin rahaton... :(

      Delete
  13. haha mä sain hirmuset riemunkiljahdukset kun olit tehny videon!:--D mutta onnea inspirationiin pääsystä:--)!

    ReplyDelete
  14. Hahaa ihana kommentti! <3 kiitos paljon! :)

    ReplyDelete
  15. Ootko tulossa Karstulaan lomalla? :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm... nyt on kyllä aika vaikea sanoa! Mulla on töitä viel koko heinäkuu, et sitten elokussa mulla on kaks viikkoa lomaa et saa nähdä kerkeenkö siellä päin piipahtaa :D

      Delete
  16. onnellinen sun puolesta! Ansaitset sen! :)

    ReplyDelete