Friday 12 July 2013

HELSINGIN OSTOKSET

Noniin, tässä olisi nyt näitä Helsingin ostoksia joita pari onkin jo pyydellyt. Varsinaisesti shoppailemaan en sinne mennyt, mutta sain kuitenkin kotiutettua monia kivoja uutuuksia! Suurimman osan vaatteista mä ostin sieltä Kallion puistokirpparilta, mistä Helsinki postauksessa mainitsinkin. Laitoin kuitenkin jokaisen vaatteen kohdalle alkuperäiskaupan nimen, jos jotain kiinnostaa.
Nyt lähden vielä ihastelemaan tuota ihanaa kesäiltaa ulos ja sitten nukkumaan, sillä huomenna on pitkä työpäivä edessä! Muuten ihan huippua, mulla alkaa lomakin vähän ajan päästä!
k0K3k7K11K1 A1 k12K6K4k2

Mikäs oli teidän lemppari? Mä oon tykästynyt tohon Lindexin mustakuvioiseen paitaan!

-Kira

28 comments:

  1. Ihania ostoksia kaikki! Mä tykkään eniten kyllä tosta Lindexin valkoisesta paidasta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Juu sekin on tosi kiva, mun vaan pitää pienentää vähän sitä :-D

      Delete
  2. Kaikki ostokset tosi kivoi :)

    ReplyDelete
  3. Ihan täydelliset nuo farkkushortsit! Paljonko ne maksoivat?

    ReplyDelete
  4. Toi hame on kivoin! Ihania vaatteita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mä tykkään tosta kukkahameesta tosi paljon! :-D

      Delete
  5. very nice things :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. hei miten hyvä toi ginan huulipuna on? :D jos siis oot ehtiny testaamaan sitä

    ja ihania ostoksia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itseasiassa joo oon jo testaillut, oli kyllä ihmeen hyvä ja täyteläinen väri! Eikä oltu hinnallakaan pilattu! :-D

      Delete
  7. ihania ostoksia! tykästyin zaran sortseihin ja paitaan:)

    ReplyDelete
  8. Vitsi miten ihana toi zaran paita! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä sen kanssa vähän jahkailin et tuleeko käyttöön vai ei, mutta onneks ostin! :--D

      Delete
  9. noi kaikki ostokset on niin ihania et en kyl osaa valita lempparia!:)

    ReplyDelete
  10. zaran shortsit ja hooämmän hame, rakastuin! onko sulla muuten fisheye, jos on niin mikä?:--)ja mitä mieltä oot ollu siitä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah juu on fisheye, tiedot löytyy tosta sivupalkista! :) Ja oon kyllä tykännyt, en oo paljon sillä kuvaillut mutta just sellasiin erikoistilaisuuksiin se on tosi kiva! Jos oot ostamassa fisua, niin suosittelen sellasta missä on automaatti tarkennus, mulla ei meinaan oo ja se hankaloittaa kuvausta.. :(

      Delete
  11. Ihania juttuja! Se Zara paita on aivan upea! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. tuo kukallinen hame on aivan täydellinen! noh, niin on kyllä nuo muutkin jutut - ihania <:

    ReplyDelete
  13. kun bongasin ton H&M:n kukkahameen ihmettelin jo että onko tota samaa taas myynnissä kun ite omistan kans sen mutta tosiaan jos toikin on sieltä kirpparilta niin tajuun :-D toi viimesessä kuvassa oleva toinen hame näyttää etenkin aikas kivalta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha juu kirpparilta on! Joo toi Zaran hame näyttää kyl kivalta, mut on vähän tylsemmän näkönen päällä.. :(

      Delete
  14. missä kirpputorilla kävit, ku itelläki olis tarkotus helsinkiin mennä nii ois kiva tietä, että vois sielläkin vaikka pyörähtää muitten kauppojen lisäks!(-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä kävin Kallion puistokirpparilla, kannattaa katsoa et sattuisko just noita puistokirppareita olla samaan aikaan kun tuolla oot! :)

      Delete