Wednesday 17 July 2013

BUTTERFLY DRESS

IMAGE2IMAGE2
Voi ette uskokaan millasta taistelua oon käynyt tän mekkopostauksen kanssa. Mulle siis saapui yhteistyön merkeissä viimeviikolla tuo uusi maximekko ihanuus Sheinsideltä. Oon siitälähtien lähes joka päivä yrittänyt ottaa kuvia tosta mekosta, mutta tällähetkellä kun mun vakkari kuvauskaveri oleilee Maltalla on mun tyydyttävä pyytämään äippää napsimaan kuvia. No arvatkaapa vaan millanen rumba on aina, kun pitää alkaa säätämään kaikki asetukset ja rampata kokoajan kameran luona katsomassa onko kuva liian vaalea vai tumma. Oon jo neljä kertaa käynyt eripaikoissa ottamassa tosta mekosta kuvia, mut ikinä ei oo tuntunut onnistuvan. Muukin postailu jäi sille tielle, koska en kuitenkaan viitsinyt julkasita mitään muuka postausta kun halusin tän ekaks tehdä pois alta. Yhden postausken täällä jo julkaisinkin, mutta tulin katumapäälle ja poistin sen lähes heti, kun en ollut tyytyväinen. Hommaa on vaikeuttanut vielä mun työt, mitä oon nyt paiskinut hikihatussa. Tänäänkin pääsin vasta ihan hetki sitten ja jalat tekee kuolemaa. Oonkin naureskellut, kuinka oon ihan tyytyväinen kun jäädytin mun salikortin kun tulee senkin edestä kuntoiltua töissä! Näinä pitkinä työpävinä tulee kuitenkin käveltyä lähemmäks 30km... Mutta jos tuohon maxi ihanuuteen vieä palaten! Tälläkertaa valitsin siis tommosen kuviollisen maximekon, jonka voi helposti vetästä rannalle, töihin, kaupunkiin tai oikeestaan ihan minne vain!  Mekon linkin löydätte tästä!

SHEINSIDE.COM

-Kira

PS. Elikkä nyt voin hyvillä mielin palata tavallisen postailun pariin.. Lähiaikoina on tulossa parikin erikoispostausta ja sitten ihan arkisiakin postauksia luvassa!! Huomenna vapaapäivä  ja sen kunniaks suunnataan äipän kanssa Turkuun!

16 comments:

  1. Voi että miten hyvin toi mekko sopii sulle, ihan sun tyylinen! Harmi et sulla oli niin paljon vaikeuksia tän postauksen kanssa, loppujenlopuks sä oot kuitenkin saanut tosi kivat kuvat valkattua tähän postaukseen! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Henna hah no juu aina välillä on vaan sellasia päiviä kun tuntuu et postaus ei onnistu niin millään.. :(

      Delete
  2. missä oot töissä kun noin paljon joutuu kävellä? ;O :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon tarjoilijana! just jos on pitkä ja kiireinen päivä niin joutuu oikeestaan olemaan ihan kokoajan liikkeessä..:D

      Delete
  3. Sopiipa ihanasti tuo mekko sulle! Varsinki väritykseltään <: Ja voi, että, tiiän niin tunteen ko saa säädellä asetuksia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos haha juu ihan totta tuo asetus juttu! :-D

      Delete
  4. Missä sä oot töissä? :)

    ReplyDelete
  5. Skirt on hame, ei mekko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ups.. tässä sen taas näkee kuinka väsynyt mä oon xD

      Delete
  6. En saaanut tota mekkolinkkiä auki? T: Outi
    AIVAN SAIRAAN IHANA MEKKO <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kiitos! Nyt on asia korjattu!! :--)

      Delete
  7. Kohta oonkin jo takasin suomessa älä huoli!! Miss u <3

    ReplyDelete
  8. todella ihana mekko !! sopii sulle tosi hyvin!

    ReplyDelete
  9. Tosi kauniithan kuvat nää on! ♥ Mä ainakin tykkään :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  10. älyttömän ihana mekko! :)♥

    ReplyDelete