Sunday 28 July 2013

ROSE GARDEN

Q0Q5Q9Q4Q1Q7Q2
HAME-H&M//LAUKKU-2NDHAND//TOPPI-GINATRICOT//LASIT-BIKBOK
Näin loman alkuun sain heti tälläsen kesä flunssan, josta oonkin paripäivää jo kärsinyt. Oon jo muuten kunnossa, mutta eilen mulla ei oo lähtenyt ääntä ollenkaan.. Mun tarkotuksena oli kuitenkin maata kokopäivä rannalla ja sen teinkin! Voi että sitä fiilistä kun voit vaan maata paahtavassa auringossa ja kuunnella hyvää musiikkia. Illalla sain Alisan mun mukaan kuvailemaan vähän päivänasua Arboretumiin. Harmin vaan, koska jos oltaisiin oltu vähän aikaisemmin liikkeellä olis tullut paljon kivempia kuvia! Saatiin kuitenkin napsittua muutamat kuvat ja ihailtua auringonlaskua!
//Nyt oon matkalla Stadiin Rihannan keikalle ja muuten vaan oleskelemaan muutamaksi päiväksi! Toivotaan että musta sentään jotain ääntä lähtisi tänään....
-Kira

19 comments:

  1. Upeat kuvat ja tosi kiva asu sulla! :)

    ReplyDelete
  2. Sun blogi on tosi hyvä ja sun kuvat on laadukkaita! Muutenkin oot älyttömän kaunis ihminen! Liityin. :)

    ReplyDelete
  3. Miks sul on nimettömässä sormus? ;)

    ReplyDelete
  4. en oo varmaan koskaan tänne kommentoinut, vaikka sun blogia oon jo yli puolivuotta seurannut :-) hurjan ihana asu!

    ReplyDelete
  5. upeita kuvia ja aivan ihana hame! :)♥

    ReplyDelete
  6. Rakastan sun tyyliä! Onkohan noita hameita vielä H&M:llä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Ja en usko että enään on :(

      Delete
  7. sopisko sun mielestä toho tyylii sivusiili ? ku ittelläni on ja tykkään tästä kovasti , mut sopiiks sivusiili tollaseen tyttömäisee tyylii ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu vois sopia, ite en uskaltais leikata kun mua harmittaa nytkin kun leikkasin vähän lyhyemmiks parikuukautta sitten :D

      Delete
  8. Vau, upea kuvauspaikka ja ihana sinä! :-) ♥ Kauniita kukkakuvia!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  9. Ihania kuvia ja oot tosi nätti!:-)

    liveyourdream-emma.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ihana blogi! Vau, niin upeita kuvia, löysin tänne äsken ja liityn heti lukijaksi! :)

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    ReplyDelete