Wednesday 24 July 2013

SOME PHOTOS OF THIS DAY

k1
k6k2k5>k3k7k4 Arvatkaapa mitä! Kaks päivää, niin mulla alkaa loma!!! Nää viimepäivät oonkin jo ootellut ja suunnitellut mitä aijon tällä loppulomalla tehdä. Suunnitelmissa olisi lähteä kohti Helsinkiä nauttimaan ajasta, sekä sinne kauan odotettuun Rihannan konserttiin! Muutakin kivaa olisi tarkotuksena tehdä, tänä kesänä haluun kyllä ehdottomasti vielä Yyteriin tai Kalajoelle, voih oon niin innoissani!!
/Tänään on vihdoin ollut ihmeen hyvä ja kaunis ilma, joten kerrankin ei tarvinnut jäädä kotiin könöttämään ja masentuneena sään takia. Suoraan töistä meninkin Reetan kanssa kahville vaihtamaan kuulumisia ja muuten vaan juoruamaan. Matkaa jatkettiinkin kaupoilla pyörien ja törmättiinkin Petraan ja Liljaan! Harmi vaan, mulle tuli jotenkin tosi huono olo, sellanen pyörryttävä ja kaikki tuntu olevan huonosti. En tiiä tuleeks kellekkään ikinä vastaavaa, mut tuntuu et kaikki vaatteet kiristää, hiukset huonosti, hirvee nälkä, väsyttää ja kaikki ihan pielessä. Polkasin sitten nopeesti kotiin, haukkasin vähän purtavaa ja olo onneks koheni. Illalla lähdettiin vielä kävelemään Lapinniemeen äipän kanssa ja istuskeltiinkin nauttimassa auringosta. Mä en valitettavasti uskaltautunut uimaan, (vaikka tyyni järvivesi houkuttelikin) koska mä oon ollut vähän flunssassa.. Nyt kun niiiiiin tekisi mieli mennä vetäseen joku rullaluistelu tai juoksu lenkki, en vaan tän flunssan takia voi mennä...
Huomenna mulla on suunnitelmissa nähdä mun ihania ystäviä, toivottavasti sää olisi yhtä hyvä kuin tänäänkin!
-Kira

17 comments:

  1. nää näyttää iha jostai ulkomailta otetuilta ! :-D mut oot tosi nätti :-)

    ReplyDelete
  2. Vau, tuo laukku on ihan mielettömän ihana!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä tykkään myös, se on kirpparilöytö tais maksaa jonkun euron :DD

      Delete
  3. ihania kuvia <
    käy vilkasemassa munkin blogia, jos kiinnostaa:-)

    ReplyDelete
  4. Upeita kuvia, ihan kun nää ois otettu jostain lomakohteesta välimereltä! :-)

    ReplyDelete
  5. oot niin kaunis ja aivan ihana laukku! :)

    ReplyDelete
  6. ihanaihana asu! mä rakastan sun tukkaa yli kaiken, hih :)

    ReplyDelete
  7. mustaki nää näyttää vähän ulkomailta otetuilta! :D

    ReplyDelete
  8. Kauniita kuvia :-) Noi näyttää oikeesti ihan ulkomailta otetuilta!! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete