Wednesday 31 July 2013

WHITE OUTFIT

OUTFIT1VAPIANO3VAPIANOoutfit3OUTFIT
LAUKKU-KAPPAHAL//PAITA-ZARA//KORU-H&M//SHORTSIT-ZARA

Kotiuduin Helsingistä eilen niin myöhään, etten jaksanut alkaa yöllä tekemään enään postausta. Kaikinpuolin oli erittäin onnistuneet viimepäivät, mä en vaan tiiä mikä tossa Helsingissä vetää mua puoleensa.. Eilen aamu lähti käyntiin oleillen Petralla ja syöden ihanaa aamupalaa. Vaikka olisin pitänyt Petran paljon mielummin Tampereella, on kyllä tosi kiva kun voi vihdoin mennä vähän pidemmiksikin aikaa Helsinkiin päin, kuin vaan pariksi päivää! Suunnattiin Liljan kanssa kohti keskustaa, oikeestaan ilman määränpäätä.. Saatiin kuitenkin vietettyä taas tosi ihana kesäpäivä kierrellen vähän lisää kauppoja ja syöden Vapianossa. Haha mulla on tällähetkellä joku angsti kausi, hirveesti olis intoo toteuttaa, pukeutua kivasti yms.. mut tuntuu että mikään ei onnistu.. No, nyt otan itteeni niskasta kiinni, mulla onkin kaikkia kivoja postaus ideoita jota on vaan toteuttamista vaille valmiita! Tällähetkellä oon Uudessakaupungissa, kirjoittaen tätä postausta terassilla nauttien auringosta. Jos yhden kesäkaupungin saisin valita, se olis ehdottomasti Uusikaupunki! Tuntuu että täällä ei ole ikinä sateesta tai pilvistä tietoakaan..! Huomenna kohti Turkua, aijon kulkea kokoajan kamera kaulassa ja napsia mahdollisimman paljon kuvia!

-Kira

17 comments:

  1. Äää oon sanonu tän ainaki sata kertaa... Mut sun hiukset on vaan niin upeet!! Noi sun hiukset tekee joka kerta sun kuvista ihan täydellisiä, ns. viimesilaus.

    Oi miksi, miksi omistan pienen pään ja ihan superohuet hiukset...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha juu varmaan joskus! Sen jutun oon tässä elämässä ehtinyt tajuun, et miks me ei olla ikinä tyytyväisiä siihen mitä meillä ittellämme on.. Mä oon nimittäin monta vuotta toivonut että mulla olis sellaset tikkuuorat hiukset :D

      Delete
    2. Paitsi nyt viimevuosina oon alkanut taas tykkäämään onneks vähän enemmän näistä mun kiharista hiuksista! :-D

      Delete
    3. Äääh :D
      Täällä yks jolla pitkinä hiukset iha varmasti olis tikkusuorat, mutta ohuet ku mitkäki. Toivoisin pääseväni eroon tästä hiuslaadusta...

      Delete
  2. Noi sun hiukset oikeesti on vaa nii täydelliset! ihana asu! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kiitti!! :D ihmettelinkin kun se näytti vähän oudolle...mut laiskana en jaksanut tarkistaa :DD

      Delete
  4. Upeita kuvia! :)

    http://unelmakuvia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Tää sun blogi on kiva ja toi valkonen asu on hieno !! :)

    http://onceuponatime-emmis.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Mä tykkään tositosi paljon myös! :)

      Delete
  7. haluan sun hiukset! ja kiva asu:)

    ReplyDelete
  8. Ui ihanat hiukset sulla en kestä <3 millä oot tehny sun bannerin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kiitti! :) voi eeei nyt pistit pahan.... :S taisin tehä sen photoscapells jos oikein muistan :)

      Delete
  9. Ihana toi asu, niin nätti kaikessa yksinkertaisuudessaan :3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    ReplyDelete