Friday 2 August 2013

BACKPACK // NECKLACE

chicnova1CHICNOVA1chicnova2
//KAULAKORU-TÄÄLTÄ
// REPPU-TÄÄLTÄ
//CHICNOVA

Sain tässä vähänaikaa sitten paketin Chicnovalta. Tälläkertaa repäisin innoissani paketin auki, sillä mua odotti siellä toi iki ihana reppu! Oon etsiskellyt jo pienen ikuisuuden jotain kivaa reppua kesäksi. Noh, kesä onkin jo lopuillaan, mutta ton saan käyttöön myös koulussa! Alunperin oon haaveillut joko nahkaisesta, tai sitten atseekki kuvioisesta repusta. Saa jäähä nähtäväksi saisinko sellaisenkin hommattua jostain ennen koulunalkua! Repun ohessa sain myös uuden Statement korun, alunperin oletin tuon olevan enemmän keltaiseen menevä kuin vihreään, mutta se ei oikeestaan haittaa yhtään! Nyt on kiva alkaa hamstrata myös värikkäitä koruja koska yleensä syksyllä mä ainakin masennun käyttämään tummia vaatteita, jotka kaipaavat aina jotain kivaa väripilkkua! Hyi mua, nyt kun luin tän tekstin nopeesti läpi en paljon muusta kun syksystä puhunutkaan! Mun pitää alkaa vakuuttamaan itselleni, että syksy on vielä kaukana ja nauttia tästä loppulomasta täysillä! Mähän meen vielä moooooonta kertaa rannalle ottamaan aurinkoa ja syön mansikoita mahan täydeltä! Pitääpä nyt vielä mainita... Oikein ihanaa kesää teille, nyt nautitaan tästä loppukesästä oikein kunnolla!!!

15 comments:

  1. aaaa, aivan täydellinen reppu! en malta oottaa, että nään ton sun asuissa <: mullakin on just tuommonen reppu mitä kuvailit metsästyksessä:D onneks löysinki muutamat kivat vaihtoehdot, nyt pitäis vaan valita <: kurkkaa tuosta, jos sullekki olis apua - niin saisit toisen reppuihanuuden omaks <:

    http://matildannas.blogspot.fi/2013/07/reppurakkaat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu itseasiasa näinkin sun postauksen! :)

      Delete
  2. ÄÄÄ tuli oikee hengenahdistus kun näin tosta repusta kuvan! Oon jo kauan ihaillut noita reppuja <3
    Mut jotenkin en uskalla kauheesti tilata ulkomailta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mulla on vähän sama, tai se aina jotenkin kaatui siihen et pitää tilata ulkomailta enkä jaksa säätää niitten tullijuttujenkaan kanssa D:

      Delete
  3. Mutta voihan syksykin olla kiva, vaikka olisikin kaikkea ns. ikäväksi luokiteltavaa tiedossa! Yritän itsekin ottaa vähän viime syksyä positiivisemman asenteen, nukkua kunnolla ja ottaa koulujutut suoritettavina asioina, jotka voi työnteon jälkeen unohtaa, niin kyllä se siitä :D Ja ei kai koulunkäynnin sitten tykissä pitäisi niin kurjaa olla, toivon niin! Haluun uskoa ja toivon, että syksystä tulee oikein kiva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kyllä mä tykkään tosi paljon syksystä, ja ootan innoissani koulunalkua! Mutta oon vasta viikon ollut kesälomalla, joten ei mulla sillai oo hinkua päästä takaisin koulunpenkille... :D

      Delete
  4. Voi tuo reppu on aivan ihana! <3
    http://jr-myownwayofmylife.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Ihan täydellisiä kuvia ! :)

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    ReplyDelete
  6. oumaigaaad! rakastuin tohon reppuun heti ku näin ! :3

    ReplyDelete
  7. Aivan ihana blogi ja upeita kuvia! Vaikutat tosi kivalta, mahtavaa kun jaksat vastailla kommentteihin! :-) Uus lukija täältä <3

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    ReplyDelete
  8. Ihana reppu! ♥ Itsekin hankin nyt syksyksi aivan ihanan pilkullisen repun ja tykkään kyllä kovasti :-) Parempia selällekin!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete