Sunday 9 November 2014

VIDEO: NOVEMBER LOOKBOOK



Moikka, täällä taasen. Viimeaikoina inspiraatio päivittää blogia ei ole ollut mikään parhain..  Lähinnä varmaan sen takia, ettei oikeen ketään kuvaajaa tunnu löytyvän. Tietysti se vähän laskee mielialaa, sillä tykkään tästä harrastuksesta niin paljon ja on ihana päivittää tänne asuja ja kuulumisia. Ajattelin että ehkäpä pidän pienen tauon ja katson sitten uudestaan mitä aion tehdä.
/Tässä sitä kuitenkin jälkeen ollaan, tälläkertaa asuvideon kanssa. Kuvailin tässä viikonloppuna siis neljä eri asua, jotka lähiaikoina mun päältä on löytynyt, toivottavasti saatte jotain inspiraatiota!
Kuten huomata saatoitte, oon ottnut vihdoin nenäkorun josta kauan oon haaveillut! Pakko myöntää, että olin ihan paniikissa kun käveltiin mun kaverin kanssa sinne lävistämöön.. Hahaa, vihdoin sekin ''pelko'' selätetty.
Kaikenlaista muutakin on tapahtunut tän pienen breikin aikana, mutta ehkä on parempi, jos sen ala jaarittelemaan niitä kaikkia tälläkertaa tänne.
Kertokaa ihmeessä mistä asusta tykkäsitte eniten?

-Kira

11 comments:

  1. AI ETTÄÄÄ miten upeesti sulle sopii toi nenäkoru! Ja hei ihania asuja myös, wau Kira!

    ReplyDelete
  2. Aion ehdottomasti kokeilla käyttää kauluspaitaa vain muutama ylänappi kiinni! Kiitos vinkistä ;-----) Ihania asuja kaikki, mutta asu revittyjen farkkujen, sekä nuden kauluspaidan ympärille olivat mun lemppariasut :---D

    ReplyDelete
  3. Ihana Kira <3 Älä ota turhaa stressiä bloggaamisesta! Into ja inspiraatio sitä kohtaan tulee jos on tullakseen! :)

    ReplyDelete
  4. Voi miten kiva video, ihanasti kuvattu! :)

    ReplyDelete
  5. ää oon niin kateellinen sulle tosta nenäkorusta! :D oon pitkää halunnu itelle huulilävärin mut opiskelen alaa jossa sellasta ei saa ollla niin en sitte voinutkaan ottaa :(

    ReplyDelete
  6. Tosi kiva video! Tykkään sun videoisas muutenkin todella paljon, osaat olla niin luonnolinen kameran edessä & osaat editoida nämä tosi hyvin :-)!

    www.iinaemiliasd.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ihana video ja ihania vaatteita! <3

    ReplyDelete
  8. Sulla on tosi kiva blogi! Erityisesti ulkoasu näyttää kivalta ja siistiltä :)

    ReplyDelete