Thursday 25 December 2014

BACK ON TRACK

we55
WE4 Hei! Mitenköhän tän voisi aloittaa, nimittäin en osaa oikeen koota mun kaikkia ajatuksia sanoiksi. Tässä on mennyt kaks kuukautta kun oon viimeks tekstikenttään kirjoittanut yhtään mitään. Ekaks tauon piti olla mitätön parin päivän breikki, se vaihtui kuitenkin viikoks, kuukaudeks ja lopulta venyi kuukaudesta toiseen. Eiks tän pitänytkään olla se mun juttu? En oo ikinä pitänyt näin pitkää taukoa tästä mun harrastuksesta, bloggaamisesta. Tän huilauksen aikana pyöri päässä ajatuksia tästä hommasta melko moneen lähtöön. Enimmäkseen että haluunko jatkaa, vai suljenko vaan suosiolla koko blogin.
Luovuttaminen olis tuntunut niin helpolta tossa joulukuun alussa, sillä olin ihan muista syistä älyttömän poikki. Tää koko syksy on ollut mun elämässä melko erilainen ja välillä oon ollut kaikkea muuta, kuin se tavallisesti iloinen Kira. Muutenkin tää bloggailun ''uusi aikakausi'' on saanut mut ja monet munkin seuraamat bloggaajat kyseisestä aiheesta kirjoittelemaan. Onhan tää ihan erilaista kuin silloin 2011, kun itse tän touhun aloitin...
Kuitenkin tän pikku loman aikana oonkin jutskaillut useiden ihmisten kanssa tästä koko touhusta ja niin paljon kannustusta loppujen lopuksi sain, että enköhän mä saanut taas ladattua pattereita sen verran, että homma jatkuu tavalliseen tapaan eteenpäin!
Kuukausi sitten en edes seurannut muiden blogeja ja olin virallisesti aivan pihalla koko blogi/vlogimaailmojen touhusta. Pikkuhiljaa aloin availla uudelleen miljoona välilehteä, ryystämään aamukahvia ja lueskelemaan uudelleen postauksia, tälläkertaa aivan uusin silmin. Tein myös tosi yllättävän huomion, sillä edelleenkin mun blogissa oli ihan paljon sivunkatseluita päivittäin, vaikken edes päivittänyt koko blogia. Tääkin oli yksi syy, mikä sai mut tän tyhjän sivun avaamaan.
//Kuunnellessani hyvää soittolistaa spotifysta ja tätä kirjoitellessani sitä tajuaa, kuinka paljon tätä hommaa olikin ikävä!

-Kira

14 comments:

  1. ihanaa että palasit! :)niin moni on tänä syksynä lopettanu/ pitää taukoa että ois ollu harmi jos säki oisit lopettanu tän.. :(

    ReplyDelete
  2. Ihanaa kun kuitenkin päätit jatkaa, mutta muista olla ottamatta mitään stressiä tästä! :-D Postaat just sillon kun siltä tuntuu,kyllä me lukijat täällä pysytään :-) Leppoisaa joulun jatkoa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanan piristävä kommentti! <3 Kiitos paljon ja samoin sulle! :)

      Delete
  3. Sun blogi on kyllä niin kiva! Ihania kuvia ja sun tyyli on niin inspiroiva! Kiva kuulla susta pitkäst aikaa! :-)

    ReplyDelete
  4. Ihanaa nähdä että oot palannut taas "elävien kirjoihin" tässäkin maailmassa, alkokin olemaan jo vähän ikävä näitä postauksia. Tän asian suhteen pitää tehdä päätökset ihan oman mielen mukaan, eikä todellakaan pakonomaisesti jatkaa kirjoittelua. Mutta itseni ja varmasti monen muunkin hymy palaa kun sulta on tullut postaus! Kaikki tuki täältä siis ja tosi upeita kuvia!

    -ss

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa ihana sinä! <3 Lämmitti mieltä! :)

      Delete
  5. Jes, mahtavaa että palaat taas bloggailemaan! :)

    ReplyDelete
  6. Tosikiva että oot palannu taas tänne blogiin sun asuista saa aina niin paljon inspistä! :) ❤

    ReplyDelete
  7. Jee ihanaa! Oonkin kaipallut sua<3

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    ReplyDelete