Saturday 24 January 2015

SATURDAY CHILLING

SAT1SAT2
Uskon etten ole ainoa mun ''onglemani'' kanssa. Oon pienestä pitäen nimittäin ollut sellainen, etten pysty olemaan päivää tekemättä mitään. 
Pienempänä tää kärjistyi vielä enemmän, kun vaikkapa kaikki kaverit oli poissa ja mun olis pitänyt olla kotona yksin. En kiellä etteikö nyt vanhemana ole kiva olla rauhassa teekupin ja hyvän kirjan kanssa kotosalla. Kuitenkin on mun päivissä piti aina olla joku tietty päämäärä tai spesiaali juttu..
Päätin eilen, että tämän aamu -ja iltapäivän aion olla tekemättä yhtään mitään. Elän niin hetkessä kuin pystyn, en suunnittele tuntia pidemmälle mitään. Tätä taitoa on mun vielä harjoitettava rutkasti, sillä on tosi ihana olo tekemättä mitään spesiaalia. 


-Kira


ps. Sen verran on kuitenkin ollut pakko tehdä sunnitelmia, että olen lähtössä tänään illalla mun serkulle. Tarkoituksena on testailla wanhojen meikkiä ! Ai olenko innoissani, vai innoissani.?!

1 comment: