Sunday 15 March 2015

KAHVIA&KAHVIA

SUN1 -Yhteisöllisyys.  Ehkä paras tapa vaihtaa kuulumisia, on istuskella jossain ihanassa tunnelmallisessa kahvilassa ystävien kanssa. SUN5SUN4
SUN3 - Haha, tää kuva ei anna oikeutta mun lemppari kahvilalle. Pakko kyllä sanoa, että jos Tampereella poikkeette, suunnatkaa tienne Kaffilaan. Se paikka on vaan täydellinen!

SUN2 Lemppari muki ikinä! Mun ihana ystävä teki tän mulle jouluahjaksi. On ollut jatkuvassa käytössä, kyllä kelpaa lueskella muotiblogeja ja hörppiä prada-mukista aamulla kahvia!
Taustalla näkyvät banaaniruisleivät on mun suuri heikkous, kuulostaa ekä oudolta...

//Vaihteeksi taas ihan satunnaisista napsaisuista. Varmaan mainitsinkin syksyllä että olin koulun kautta sellasessa ''vaihtoprojektissa'' Eli mehän vierailtiin viikon verran syksyllä Västeråsissa, Ruotsissa.  Viime viikolla pitkän odotuksen jälkeen saatiin sitten Suomeenkin vieraita. Meilläkin asusteli eräs tyttö, joten mun kaikki aika meni oikeestaan pitäen seuraa hänelle.
Tämä viikko puolestaan on ollut pelkkää rästien kirimistä ja kokeeseen lukemista.
Eiköhän tässä taas pääse vauhtiin asukuvailuissakin,  kun voi muutenkin vetää kevätvaatteet niskaan!
-Kira

4 comments:

  1. Ihan mielettömän hieno tuo Prada-muki!

    ReplyDelete
  2. Miten kiva postaus! Jotenki tosi kiva fiilis!

    ReplyDelete
  3. Kaffila kyllä on ihan älyttömän ihana paikka!

    ReplyDelete
  4. Postaa jo pliis :)

    ReplyDelete