Thursday 13 June 2013

LAST DAYS

Tässä tulee nyt pläjäys viime päivien kuvia, en viitsinyt erikseen tehdä viime päivien asuista kuvia!
Q4Q1324235q12q13Q1Q1324
No ensimmäiseks kun mietin mitä kirjotan on tottakai yhteishaku, jonka tuloksia onkin jo odoteltu piiiiiitkän aikaa! Eli tänään saatiin sitten vihdoin ja viimein lukio tulokset, mä oon nyt superyberhyberylionnellinen koska pääsin haluamaani lukioon TYKiin! Ihan älyttömän jännää astella syksyllä ihan uuteen kouluun, jännitän jo näin pari kuukautta etuajassa..!  Tosi jännää ja ihanaa, oon tän koko kevään ollut vähän kahden vaiheilla että mihin lukioon loppujen lopuksi haluan. Mutta nyt oon enemmän kuin tyytyväinen kun valitsin TYKin, koska sinne mä oon halunnut niin kauan kuin muistan, jo ihan ala-aste ikäsenä sanoin et tonne lukioon mä aijon mennä!
Mitenkäs teidän muiden yhteishauntulokset, pääsittekö haluamaanne lukioon? Ja onko joku kenties tulossa myös TYKiin?

Joo jos palaisin vielä viimepäivien kulkuun voisin kuvata sitä muutamalla sanalla: töitä ja kesästä nauttimista. Töiden jälkeen mulla on onneks ollut aina viettää iltaa kavereiden seurassa, ja ollaankin ehditty tekemään kaikenlaista. Mökkeilty, nautittu kesästä, syöty mansikoita mahan täydeltä, katottu PLL:ää, lenkkeilty ilta-auringossa ja vietetty aikaa rannalla. Huomenna on vika työpäivä tällä viikolla ja aijonkin suunnata sen jälkeen kavereiden kanssa Liisan mökille koko viikonlopuksi!
Juuri äskön katteltiin Liljan kanssa yks Bondi ja juhlistettiin hyvän ruuan kera meidän pääsyä lukioihin hehe..
-Kira

25 comments:

  1. PLL on ihan mahtava! Siihen jää koukkuun. :D Katotko niitä jenkkiajassa? Kun siellähän alko just 4. kausi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo niin on.. oon ihan addiktoitunut! Ja jenkkiajassa juu! :)

      Delete
  2. Onks siinä lukiossa jotain erikoista sit ku oot sinne nii kauan halunnu?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo eli TYK on ilmasutaidon lukio, siellä on kurssivalikoimassa mm. tanssia, näyttämöä, valokuvaamista :))

      Delete
  3. Onnee TYK:iin pääsystä, oon tulossa kans sinne!:) Sulla on muuten tosi ihana tyyli sekä blogi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja paljon onnea myös sulle! Ehkä me siellä törmätään! :) Ja tosi ihana kuulla, kiitos paljon! :)

      Delete
  4. Missä on toi Ben&Jerry kahvila?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on Helsingissä Esplanadini varrella :)

      Delete
  5. Oi ihana toi kaulakoru! Mun pari kaveria on tulossa TYKiin, onnea sinne pääsystä! :-) ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. + Muutatko muuten Helsinkiin vai miten sä aiot koulun käydä TYKissä? :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha laitoin vähän ehkä hämäävästi tänne, mutta siis tampereen TYKiin oi menossa (treen yhteiskoulun lukio) eipä taas tullut mieleen töölön lukio :DDD

      Delete
    2. Aaaa heh, mä taas jotenkin mietin saman tien Töölön lukiota! :-D Haha, tuli vaan jotenkin automaattisesti kun Helsingissä asun...

      Delete
  7. TYKiin suuntaamassa itekki, mut onnea sinne pääsystä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikä ! No siellä törmätään! :) onnea vielä sullekkin! :----))

      Delete
  8. onnea uudelle tykkiläiselle mä oon siellä sitten ens vuonna kakkosella:) oot tehny parhaan valinnan mitä voi tehdä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kiitos paljon!! Ja uskon kyllä tohon itsekkin! :)

      Delete
  9. millon noi PLL sarjat tulee jenkkiajassa ja miltä kanavalta ? (:

    ReplyDelete
  10. mistä katot pll? :)

    ReplyDelete
  11. Onneksi olkoon TYKkiin pääsystä! Hieno lukio on, et takuulla pety ;) Itse valmistuin sieltä 2011 eli kokemusta on :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Ja siitä olen kyllä aivan vakuuttunut! ;)

      Delete