Monday 16 February 2015

WANHAT 2015

Heippa pitkästä aikaa!
Syyn miksi en ole päivittänyt blogia taas ikuisuuteen voi lukea jo otsikosta. Nimittäin Wanhat on vienyt mun kaiken (ihan oikeasti _kaiken_) ajan lähiviikkoina. Olin hyvin paljon järjestämässä meidän koulun prinsessapäivää ja hoidettavia asioita oli miljoona ja sata ennen tanssiaisia. Hyvin opettavainen kokemus olla mukana järjestämässä noinkin isoa tapahtumaa... Ihan käsittämätön tunne nyt kun jälkikäteen miettii mitä kaikkea onkaan saanut aikaan.
Meillä tosiaan oli prinsessapäivä 13 perjantaita, hieman hirvitti... 
En oikeen tiedä miten edes ilmaisisin mun tän hetken fiilikset, sillä musta tuntuu että oon pari viimepäivää leijunut jossain ihan omissa sfääreissä, on niin onnellinen olo.  
Me tanssahdeltiin omassa rakkaassa koulussa, koskikeskuksessa, sekä Tampere Areenalla. Siinä se päivä meni tanssahdellessa ja pitäen koko ajan hauskaa. Illalla oli sitten tietysti ne kauan odotetut ja työtä vaatineet jatkot,  nappiin meni. Päivä oli kokonaan pelkkää hymyä ja riemua, vieläkin en voi tulla kuin hyvälle päälle kelaillessani päivän tapahtumia läpi!
wanhatt1

WWANHAT1wwanhat2 Mekon tilasin Victorias Dress nimisestä verkkokaupasta. Laatuun ja mittoihin olin tosi tyytyväinen, mutta ei niin kivana yllätyksenä mukana tuli hirveät tullimaksut+postarit...

//Mun tekemisistä ei ole oikeen kuulunut mitään, kuten aiemmin sanoinkin.  Eiköhän tästä taasen rytmiin päästä, instagram ( @kiranastasia ) päivittyy hieman tiheämpään tahtiin kuin blogi, joten klikkailkaapa itsenne sinne.
At the moment, oon bussissa matkalla Helsinkiin työhaastatteluun, jänskää!!

-Kira

17 comments:

  1. Oi mikä prinsessa! Onnea työhaastatteluun! :)

    ReplyDelete
  2. WAU!!! Kira oot ollutnihan älyttömän kauniina! <3 Siis wau. Ihan täydellinen mekko, täydelliset hiukset, ihana meikki, ja toi kaunis pääkoriste kruunaa kokonaisuuden <3

    tsemppiä työhaastatteluun! :)

    ReplyDelete
  3. Mihin työhaastatteluun oot menossa? :) Mullakin on tulevana lauantaina työhaastattelu Stadissa! Itse asun Turussa.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promootiomyyntiin liittyen! :) Waude, onnea sullekin haastatteluun! :)

      Delete
  4. Oi, onpa ihana mekko, tollanen kivan erilainen, eikä sellainen "puff"-mekko :D Jotain ton tyyppistä oon miettinyt omiinkin vanhoihin sitten ens vuonna :) Ja noi hiukset! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mulle oli alusta asti selvä, että haluun enemmän tollasen iltapuku tyylisen! :))

      Delete
  5. Oot kyllä upea! Ja tuo mekko on aivan ihana :)

    ReplyDelete
  6. Ihana lukea näitä wanhojen postauksia, kun pääsin itsekin niihin tänävuonna osallistumaan! Upea tuo sun mekkokin :D Tilasin muuten samasta paikasta mun omankin mekon, ja munkin postikulut oli 60euroa.. Not good!
    http://iinaemiliasd.blogspot.fi/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa joo tykkään itsekin lueskella! :) Jooh, mulle tuli sit tosiaan vielä ton postareiden päälle 60€ tullit... :D ei hirveesti naurattanut, kun muutenkin päivä kahmaisi rahaa ihan mukavasti.. :-DDD

      Delete
  7. Wau miten upeita kuvia! Huippua että sullakin meni wanhat hyvin:)

    ReplyDelete
  8. oi ihana mekko ja meikki! Näytät tosi kauniilta :-)

    ReplyDelete
  9. Great dress!!♥

    http://juliemcqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. voii kun oot kaunis! :) ja ihana mekko!

    ReplyDelete