Monday 12 October 2015

VAIVATON LÖYDÖS

ja4ja5ja2ja3ja1
----------------------------------
JACKET/ ZARA
SHOES/ ZARA
SOCKS / MONKI
SHIRT / H&M
PANTS / ZARA
-----------------------------------
Uskon että monet taistelevat aina tähän aikaan vuodesta, sillä kyseessä on tuskaisa talvitakin etsintä. Mulla on ainakin joka vuosi sama hikinen taistelu, useita tunteja kuluu selaillessa nettikauppoja pohtien sattuuko kyseessä olemaan lämmin ja oikean kokoinen takki, puhumattakaan kauppojen koluamisesta. Mun mielestä talvitakkiin tulee panostaa, onhan se kuitenkin talvisin jokaisen suomalaisen yksi eniten käytetyistä vaatteista.
Tänä vuonna aloitin tämän talvitakin metsästyksen ajoissa. Pari vuotta oon kuolannut Acnen shearling takkia, tietäen että siihen mulla ei valitettavasti ole varaa. Muutenkin pidän talvitakkibudjetin yleensä siinä sadan euron tienoilla, koska mun maku muuttuu yleensä niin nopeasti ettei välttämättä viimevuoden talvitakki olekaan enää mieleinen. Ihaillessani oon toki törmännyt samantapaisiin takkeihin, pari vuotta sitten muunmuassa H&M:llä. Talvitakkien kohdalla en kuitenkaan luota H&M:n takkien laatuun saatika lämpimyyteen, joten takki jäi silloin kauppaan. Alkusyksystä selailin Zaran sivuja, sillä oon tykännyt kyseisen kaupan takeista hinta-laatusuhteen ansioista. Silmiin osui sitten tämä täydellinen Acnen takkia muistuttava yksilö. Seuraavalla viikolla ryntäsinkin Helsinkiin toivoen löytäväni takin, noh lopputarina näkyykin kuvista. Fiilis mitä mahtavin, nyt tuntuu että oon valmis virallisesti talveen koska oon saanut haalittua ihan mukavan takkivaraston erilaisia takkeja, jippii!
Samalla reissulla tarttui mukaan nuo Zaran uudet kengät. Oon pikkuhiljaa taas aloitellut totuttelemaan korkoihin, tavallisesti talsin täysin korottomilla kengillä pituuteni takia.
Pakko vielä mainita kuinka pienetkin teot ja asiat ilahduttavat yllättävän paljon, nyt on nimittäin taas se aika vuodesta kun kiinnitetään Roosa nauha rintaan. Tykkään tämän vuoden nauhasta, se on vielä tosi kivan näköinen takissa kuin takissa, haha.
-Kira

2 comments:

  1. Jees oon niin ilonen, että oot back on track niiku bloggauksen suhteen! Ja joo toi koko takkitarina.. Niin tuttu.. oikeesti tulin ihan iloseks sun puolesta, että oot löytänyt mieleisen takin talveen!:)

    sofiaelizabetha.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaa ihana kommentti Sofia!! <3 Jooh, aina samaa taistelua.. :)

      Delete